Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Achizitie de materiale reabilitare centrala termica nr. 12 pentru transformare in birouri"


Detaliu pentru invitatia numarul 334412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Slobozia
Numar invitatie: 334412/28.08.2012
Denumire contract: "Achizitie de materiale reabilitare centrala termica nr. 12 pentru transformare in birouri"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SloboziaCod fiscal: 4365352, Adresa: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Telefon: +40 0243231401, Fax: +40 0243212149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920023, telefon: +40 0243231401, fax: +40 0243212149, persoana de contact: Adrian Trifan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Slobozia, jud. Ialomita, str. Episcopiei nr.1, Sala Cununiilor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Achizitie de materiale reabilitare centrala termica nr. 12 pentru transformare in birouri"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de materiale reabilitare centrala termica nr. 12 din municipiul Slobozia, pentru transformare in birouri, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 088.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare ? 2.000, 00 lei;
- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Modalitatea de constituire a garantiei de participare acceptata: -conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta- depunerea la casieria unitatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- depunerea la casieria unitatii contractante a unei sume in numerarEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 si a H.G. nr. 1045/2011Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui in max 5 zile de la semnarea contractului si devine anexa a acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare formular nr. 12A; documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de asociat si tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 ? completare formular nr. 12B; se vor prezenta si certificate de atestare fiscala bugetul de stat si bugetul local, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? completare formular nr. 4;4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 ? completare formular nr. 5; se va prezenta si de asociat, subcontractant, tertul sustinator, daca este cazul;Persoanele cu functiile de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la care face referire art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sunt: Stoica Alexandru-primar; Bacanu Valentin, Zamfir Cezar-viceprimari; Costea Agripina-secretar; Trifan Adrian-director economic; Cucoranu Violeta, Hamza Eugenia, Trifan Adrian, Lefter Paula, Paraschiv Mihaela - membri comisie de evaluare; Iorga Draguta, Tastaman Andreea - membri de rezerva comisie de evaluare; Beciu Elisabeta, Catargiu Dumitru, Constantinescu Emil, Ionita Gabriel, Ionita Vasilica, Jaca Ionut, Nedelcu Danut, Nesu Ioan, Petre Elena, Radu Paros Mihaita, Raileanu Ionut Viorel, Sava Stefan, Saracaceanu Constantin, Stan Ion, Serban Rozica, Stefan Teodor, Vasile Cornel, Vetu Ionel, Zainescu Nina - consilieri locali; 1. Pentru persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (O.R.C.), in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de catre reprezentatul legal al firmei ofertante/autorizatie de functionare/altele echivalente;2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul financiar al anului precedent
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Experienta similara: maximum 2 contracte de produse similare cu o valoare cumulata de min. 100.000, 00 lei fara TVA, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer