Achizitie publica - Achizitie de materiale sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 27840
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Cod de identificare fiscala: 6946211
Adresa: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Bucuresti
Telefon: 021/319.6002
Fax: 021/319.6002
Denumire invitatie: Achizitie de materiale sanitare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33100000-1 - Aparate si instrumente medicale (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Plosca urinara femei, urinar barbati, tavite renale, truse infuzomat, termometre, circuite nutritie enterala, trunchi de cablu EKG, electrozi reutilizabili tip cleste, irigator 1000 ml, canule rectale, seturi irigatie unica folosinta, lame coronare, pachet ace chirurgicale.
Stare procedura: -
Data publicarii: 17.04.2007 14:39
Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: UM 02548 Bucuresti, Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei, Calea Plevnei nr.134, sector 2
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Certificatul de cazier fiscal pentru societate.2.Certificatul constatator emis de catre Registrul Comertului.3.Certificat de inregistrare al societatii, emis de Oficiul Registrului Comertului. 4.Avizul/Autorizatia de functionare, pentru distribuitor.5.Autorizatia din partea producatorului pentru livrarea produselor. 6.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca este cazul).7.Prezentare de mostre din toate reperele/pachetele.8.Documente in vederea atestarii sistemului calitatii pentru producator si/sau distribuitor.
1.Este atasata prezentei invitatii si se poate obtine si contra cost (50 ron) de la sediul autoritatii contractante, in urma transmiterii pe fax sau prin posta a unei solicitari.