Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII SPECIFICULUI LOCAL


Detaliu pentru invitatia numarul 318721
Autoritate contractanta
Comuna Nadrag (Consiliul Local al Comunei Nadrag)
Cod de identificare fiscala: 2483246
Adresa: P-ta Centrala nr.2, Nadrag
Telefon: 0256-328304
Fax: 0256-328304
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII SPECIFICULUI LOCAL
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII SPECIFICULUI LOCAL SI A MOSTENIRII CULTURALE, IN COMUNA NADRAG, JUDETUL TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.12.2011 16:44
Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Nadrag, Loc. Nadrag, Piata Centrala, nr. 2, jud. Timis)
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2012 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Nadrag, Loc. Nadrag, Piata Centrala, nr. 2, jud. Timis)
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 179, 346 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. priv. sit. pers., Cert. de atest. fisc., Cazier judic., Cazier fiscal (neincadr.in prev.art.180 si 181), Cert. de part. la lic. cu of. ind.( conf. part. la proc. cu resp. reg. ref. la conc.), Decl. priv. neincadr. in sit. prev. la art. 69 indic.1, Certif. constat. ONRC (cap. de exerc. a activ. prof.), Formul. Inf. generale, bilant contabil pe ult. 3 ani (med. cifr. de af. pe ult. 3 ani de min.: 32.500 lei pt. lot 1; 67300 lei pt lot 2; 31700 lei pt lot 3; 172000 lei pt lot 4; 17000 lei pt lot 5; 24900 lei pt lot 6; 11900 lei pentru lot 7), Decl. priv. lista princip. livr. de prod. în ult. 3 ani, Certif. priv. mod. de înd. a oblig. contr./recom. (exp. sim.: livr. de prod. sim. celor în cauza, în val., fara TVA, de cel putin: 16200 lei pt lot 1; 33600 lei pt lot 2; 15800 lei pt lot 3; 86300 lei pt lot 4; 8500 lei pt lot 5; 12400 lei pt lot 6; 5900 lei pt lot 7).
din SEAP. Garantia de participare se constituie pe loturi.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer