Achizitie publica - Achizitie de medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 322791
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322791/27.03.2012
Denumire contract: Achizitie de medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL OLTENITACod fiscal: 4294138, Adresa: Str.Argesului 134, Oltenita, Telefon: 0242515931, Fax: 0242510673
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Argesului 134, Oltenita, Romania, cod postal: 915400, telefon: +40 242515931, fax: +40 242510673, persoana de contact: LUCIAN MARINESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Argesului 134, Oltenita, Romania, cod postal: 915400, telefon: +40 242515931, fax: +40 242510673, persoana de contact: PAVEL NICOLAE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea la comanda de medicamente de uz uman
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 607, 701.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare reprezinta suma garantiior de participare aferente loturilor la care se depune oferta (cf caietului de sarcini) si se constituie conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. In cazul in care garantiei de participare este redusa ca valoare , garantiile se poate depune si in numerar la casieria Spitalului Municipal Oltenita. Contul de garantii al Spitalului Municipal Oltenita RO35TREZ2025006xxx001842 deschis la Trezoreria Oltenita. Se vor atasa la vedere in exteriorul plicului cu oferte. Valoarea totala este de 5208.88 lei, pentru toate loturile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie : conform prevederilor art 90 alin (1) din HG 925/2006 , ,garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.?? Contul de garantii al Spitalului Municipal Oltenita RO35TREZ2025006xxx001842 Trezoreria Oltenita. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii devine anexa la contract. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractata de catre fiecare castigator. Prezentarea acesteia in original este obligatorie la semnarea contractului, incheierea acestuia fiind conditionata de prezentarea acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate, cf art. 180 dinOUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr 3(sectiunea formulare)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr. 4(sectiunea formulare)Cerinta nr. 3Dovada platii oblgatiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificate de atestare fiscala eliberate de administratia financiara si serviciul local de taxe, original, copie legalizata saucopie lizibila conformacu originalul.Certificatele fiscale se vor referi la plataobligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se prezinta ofertele.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatul de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul 5- Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? formularul 7 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Original, copie legalizata saucopie lizibila conformacu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata(daca nu a facut aceasta la depunerea ofertei).Cerinta nr. 2Neincadrarea ofertantului in prevederile art.69^1/OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundereFormularul 6Precizare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: dr. Liana Petculescu, manager; ec. Camelia Dobre, director financiar contabil; dr.Tudor Viorica, dir. Medical adj., ing. Pavel Nicolae, sef serviciu aprovizionare-administrativ;Ionita Ioana , contabil; farmacist Popescu Gabriela Luiza, Marinescu Hulea Lucian, referent serv. aproviz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informati privind situatia economico-financiara.Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara, Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr. 3Declaratie privind principalelelivrari efectuate in ultimii 3 ani, continnand valori, perioada de livrare , beneficiarii., Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice lucrarilor ofertate, prevazute in caietul de sarcini si de legislatia in vigoare si ca va respecta aceste norme pe parcursul indeplinirii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 09:22