Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de medicamente antiinfectioase pentru tratamentul bolnavilor de tuberculoza


Detaliu pentru invitatia numarul 357143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Pneumoftiziologie Sibiu
Numar invitatie: 357143/29.01.2014
Denumire contract: Achizitie de medicamente antiinfectioase pentru tratamentul bolnavilor de tuberculoza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pneumoftiziologie SibiuCod fiscal: 4240650, Adresa: Aleea Filozofilor nr 3-5, Sibiu, Telefon: +40 0269210979, Fax: +40 0269230212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP .
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de medicamente antiinfectioase pentru tratamentul bolnavilor de tuberculoza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de medicamente pentru tratamentul bolnavilor de tuberculoza
II.1.6) CPV: 33651300-1 - Antimicobacteriacee (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 343 - 275, 603 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de LOT I-512 RON, LOTUL II-392 RON, LOTUL III-30 RON , LOTUL IV-151 RON , LOTUL V-1590 RON, LOTUL VI-524 RON, LOTUL VII-132 RON, LOTUL VIII-520 RON, LOTUL IX-51 RON, LOTUL X-520 RON, LOTUL XI-148 RON, LOTUL XII-379 RON, LOTUL XIII-560 RON iar perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original(conform art 278' din OUG 34/2006); Pentru sume pana la 5000 lei acestea se poate depune si la casierie suma in numerar. La procedurile online, obligatoriuse va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici in acelasi termen Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUGnr.34/2006, declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 se va prezenta si pentrul tertul sustinator , daca este cazul .-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006-prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadentecatre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita dedepunere aofertelor.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadentecatre bugetul local pentru luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2006.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: Art 69 ind 1 oug 34/2006 Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului deadministratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cere detin functii de decizie : Dr Francu Ovidiu, Dr Scridon Maria , Jr Ciulavu Anca, Balabuc Gheorghe, Farm Sadeanu Rodica, Resiga Monica Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana -certificat constatator emis de oficiul national al registrului comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Va fi prezentat in original sau in copie legalizata , se permite si prezentarea documentelor in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Documentedificator necesar pentru dovedirea apartenetei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului se va depune: -Autorizatia de distributie angro, eliberata de Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului .Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari- Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizareasifunctionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman-Autorizatia de punere pe piata a produsului , Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul(CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordatepentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 al.2.Se poate depune echivalentul al acestui document .Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnat si stampilat de operatorul economic ofertant
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de cel putinpentru perticipantii la lotulI 23680 ron, lotul II 18340 ron, lotul III1155 ron, lotul IV 4050 ron, lotul V 55650 ron, lotul VI 20790 ron, lotul VII 4503 ron, lotul VIII 25360 ron, lotul IX 2400 ron, lotul X 16120 RON, lotul XI 6270 ron, lotul XII 9765 ron, lotul xIII 22500 ronPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati confirmate prin prezentarea adocumenteprin care sa confirme livrarea de produse a caror cantitate/valoare sa fie de : respectiv de lotulI 23680 ron, lotul II 18340 ron, lotul III1155 ron, lotul IV 4050 ron, lotul V 55650 ron, lotul VI 20790 ron, lotul VII 4503 ron, lotul VIII 25360 ron, lotul IX 2400 ron, lotul X 16120 RON, lotul XI 6270 ron, lotul XII 9765 ron, lotul xIII 22500 ron. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular), Atunici cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva Certificat ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta o copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici pentru partea de contract pe care o realizeaza; -documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 07:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer