Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE MEDICAMENTE IMPOTRIVA TULBURARILOR GASTRO-INTESTINALE FUNCTIONALE


Detaliu pentru invitatia numarul 330100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Numar invitatie: 330100/21.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE MEDICAMENTE IMPOTRIVA TULBURARILOR GASTRO-INTESTINALE FUNCTIONALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE MEDICAMENTE IMPOTRIVA TULBURARILOR GASTRO-INTESTINALE FUNCTIONALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA DE MEDICAMENTE IMPOTRIVA TULBURARILOR GASTRO-INTESTINALE FUNCTIONALE PENTRU BUNA DESFASURARE A ACTIVITATII SPITALICESTI.VALOAREA MINIMA (69637.84 lei) REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)VALOAREA MAXIMA (83565.00 lei) REPREZENTAND VALOAREA MAXIMA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA EVENTUALELOR SUPLIMENTARI.
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (va fi valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor): 1391 lei, sau pentru loturile ofertate astfel: lot 1 = 188 lei, lot 2 = 470 lei, lot 3 =236lei, lot 4 = 9 lei, lot 5 = 488 lei, incontul de trezorerieRO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala4026712Modul de constituire a garantiei de participare: a.scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in originalsau: b.depunerea la casieria autoritatii: - a unui Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor-a unei sume in numerar
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.1. scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in originalsau: 2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului si se va constitui in max. 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil in luna anterioara datei la care se depun ofertele.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil in luna anterioara datei la care se depun ofertele, in original/copie.Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Informatii generale privind ofertantul, Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art69^1 din OUG 34/2010, Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (in conformitate cu prevederile Art69^1 din OUG 34/2010): Dr.Popescu Ion ?presedinte, Ref. Albina Gabriel, Asist. Caragea, Isabell-Leila, Farm. Ionescu Mina, Consilier juridic Manole Valentin, Sing.Vlad Adrian, Ec. Albina VioletaMembrii de rezerva: Dr.Jitea Cecilia, Ing. Alexandru Lacramioara, Asist. Saramet Felicia, Asist. Simion George, Av. Frandes Claudia, Ec.Gheba Victoria, Merc.Ivan Dumitru, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.Informatii generale despre ofertant, se va completa formularul nr.2.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)In conformitate cu prevederile: Legea 95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministerului Sanatatii nr.1964/2008, Autorizatie de punere pe piata. Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent (in conformitate cu Art.192 din OG34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer