Achizitie publica - Achizitie de "monitoare functii vitale"
Detaliu pentru invitatia numarul 340021
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340021/26.11.2012
Denumire contract: Achizitie de "monitoare functii vitale"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL MEDIASCod fiscal: 4751469, Adresa: STR. I. G. DUCA NR.33, Medias, Telefon: 0269842550, Fax: 0269845564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de "monitoare functii vitale"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze 8 buc. monitoare functii vitale
II.1.6) CPV: 33195100-4 - Monitoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea A.C. sau O.P.in contul RO89TREZ5775006XXX002355 deschis la Trezoreria Medias si este in cuantum de aprox. 2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1410 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Dovada achitarii garantiei de participare obligatoriu se va posta in SEAP(scanata)si va fi prezentata la sediu de catre operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelor(exceptie facand viramentul bancar).
Garantie de buna executie
Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea A.C. sau O.P.in contul RO89TREZ5775006XXX002355 deschis la Trezoreria Medias si este in cuantum de 10% din valoarea contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 - formular nr.1, respectiv nr.2-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- formular nr.3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69, al.1 din OUG 34/2006*Persoane cu functie de decizie din cadrul A.C. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: manager dr.Bogdan Burghelea, dir.economic ec. Sanda Radu, sef serv.Adtiv ing.Ionel Chirnogea, cons.juridic Dragos Serban, sef bir.Aprovizionare insp.Denisa Pop.-Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale si catre bugetul de stat, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;***Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta ptr.conformitate documentul in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA la solicitarea AC.-In cazul pers.fizice/juridice straine documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers.juridica sau inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional in conf.cu preved.legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: TOATE DOCUMENTELE solicitate se depun in SEAP in oricare din formele: copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" -Certificat constatator emis de ORC, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare, si din care sa reiasa obiectul de activitate; Dovada autorizarii va trebui sa reiasa din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale * cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani-Certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii in conf.cu unul din standardele ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 10:29