Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie de motociclete cu dotari speciale pentru politie


Detaliu pentru invitatia numarul 340033
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 340033/26.11.2012
Denumire contract: achizitie de motociclete cu dotari speciale pentru politie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului BucurestiCod fiscal: 28412052, Adresa: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0731199333, Fax: 021&3358418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 732299333, fax: +40 215391509, persoana de contact: gabriel florin andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul libertatii nr 18, bl 104, sector 5, bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie de motociclete cu dotari speciale pentru politie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de motociclete cu dotari specifice pentru politie
II.1.6) CPV: 34410000-4 - Motociclete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 390 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
perioada de valabilitate a garan?iei este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cuantumul garan?iei va fi in suma de 8707, 80 lei reprezentand2% din valoarea estimata a contractului se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in condi?iile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari precum si prin virament bancar? formularul 6 care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta mai sus. Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatiiconf art 87(1)lit.b)din HG925/2006: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia Oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiei publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din suma solicitaa . In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMContul in care se va depune garantia de participare : RO93TREZ7055006XXX006860, Trezorerie sector 5, Bucuresti
Garantie de buna executie
garan?ia de buna execu?ie se exprima procentual ?i reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contr ?i se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara /societate de sigurari, daca garantia este redusa ca valoare ac are dreptul de a accepta depunerea la caserie a unei sume in numerar, HG1045/2011 formularul 19 Garantia se constitue in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contr Neconstituirea garantiei in termenul precizat, da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantiaeste de 50% dinprocentul solicitat. In acest caz ofertantul va prezenta o declartie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMgarantiei este valabila inca 14 zile de la finalizarea contractuluiGarantia va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie privind eligibilitatea Cerin?a obligatorie ? se va completaformular 12ADeclara?ie privind calitatea de participantla proceduraCerin?a obligatorie -se va completa formular 12CDeclara?ie privind neancadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 cerin?a obligatorie ? formularul 12BCertificat de atestare fiscala emis de ANAFdin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele copie certificata ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun copie certificata ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Declara?ie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 69^1 Se va completa formularul C2 privind conflictul de interese pentru ofertan?i/candida?i. In ceea ce prive?te organizarea, derularea , finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu func?ie de decizie in cadrul institu?iei sunt: director gen ion tincu, sef serv buget mihaela carnaru, sef serv.juridic Carmen barbu, sef serv achizitii Andrei Gabriel, primar gen. sorin mircea oprescu, consilieri: : Anton Mihaela.Baica?an Irimie Gabriel, Badulescu Adrian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alex., Chiri? Nariana, Cosma Maria, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gra?iela, Florescu Drago?, Gaf Deac Ion, Giugulea Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu, Grogorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor, Iva?cu Tiberiu, Merean ?tefan. Mihailescu Ion, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Neme? Carmen, Nicorescu Virgil, Ni?u Robert, Paduraru Alex., Parvu Cosmin, Pop Romeo, Popa Grigore, Popa Maria, Popescu Costin, Potera?u Cornel, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu, Raicu Mircea, Raileanu Marius, Rizoiu Mircea, Ro?e?i George, Scarlat Horia, Sitaru Janina, Stan Ion, Stan Nicu?or, Tanase Ion, ?apardel Ana Claudia, ?ica Hora?iu, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin, Voicu Mihai, Zidarescu IonelaCertificat de participare cu oferta independenta Cerin?a obligatorie ? se va completa formularul privind certificatul de participare cu oferta independenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila cu mentiunea conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producereasau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documenta?ie de atribuireNota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completare si prezentare.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011, cursul mediu de referin?a 2009-4, 2373, 2010-4, 2099, 2011-4, 2379 trebuie sa fie de cel putin 435390 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cu nominalizarea a maxim 3 contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim 435390 lei, exclusiv TVA.Pentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune documente relevante ale contractelor sau recomandari in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care contin informatii privind durata, obiectul, valoarea, etc. Completare si prezentare tabel anexa lista, contract/document constatator Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii. Certificatul va fi prezentat in original , copie legalizatasau copie cumen?iunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este in SEAP sau de la sediul autoritatii contractante , gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer