Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie de oua de gaina si pulpe de pui fara spata


Detaliu pentru invitatia numarul 345115
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Numar invitatie: 345115/11.04.2013
Denumire contract: achizitie de oua de gaina si pulpe de pui fara spata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie de oua de gaina si pulpe de pui fara spata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de oua de gaina + pulpe de pui fara spatalot. 1 valoarea minima estimata pina la 31.12.2013 - 21.600leivaloarea maxima estimata 30.04.2013 -32.400 leilot2. valoarea minima estimata pina la 31.12.2013 - 85.125 leivaloarea maxima estimata 30.04.2013 -127.687, 50 lei;Optiuni: se va aplica prevederile art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 725 - 160, 087.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1= 2% din valoarea estimata, fara TVA , a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 432RON(IMM-uri= 216 RON).LOT 2= 2% din valoarea estimata, fara TVA , a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 1702 RON(IMM-uri= 851 RON).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire si exprimare agarantiei pentru participare: -prin ordin de plata in contul : RO78TREZ6565006xxx004154, Trezoreria Municipiului Vaslui, cod fiscal: 3551942.In acest caz se depune in SEAP copia scanata a documentului de plata.-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate deasigurari.In acest caz, scrisoarea de garantie bancara/polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante(Birouachizitii publice), pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa ineuro se va face la cursul BNR data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Se va constitui dupa semnarea contractului de furnizare , dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia , prin una din urmatoarelemodalitati: -prin ordin de plata in contul RO78TREZ6565006xxx004154, Trezoreria Municipiului Vaslui, cod fiscal: 3551942.-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie, conform Legiinr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituireagarantiei de buna executie se va face in termen de maxim 14 zile de la data platii facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.(neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr 34/2006)/completarea Formularului 1dinSectiunea Formulare+ contract-formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.2.Declaratie privind neincadrarea inprevederile art.181 din OUG 34/2006/-completarea Formularului 2 din Sectiunea Formulare+contract;
-Certificat de atestare fiscala eliberatde DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezultesituatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale inoriginal sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezultesituatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Formularul si certificatele se depun semnate si sub forma scanata inSEAP.3.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Ord.ANRMAP nr.314/12.10.2010/completareaFormularului3 din Sectiunea formulare+contract- formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP4.Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese din OUG34/2006)/completarea Formularului 4 dinSectiunea Formulare+contract - formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.Lista cu persoanele care detin functie dedecizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite- Dr.Dascalu Gheorghe, Dir.fin.contabil-Ec.Sorescu Neculai, DR. CROITORU LELIA - DIRECTOR MEDICAL, AS. UNGUREANU NADIA - DIRECTOR INGRIJIRI Presedintelecomisiei de evaluare- REF.SP. BEJAN DIANA, Membru-JR.STRIBU ADRIANA, Membru ? Ec.Dumitrascu Daniela Dovada ca ofertantul poate exercita activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie-cf art.183 din OUG 34/2006/Certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa obiectul de activitate ?original sau copie.- Autorizatia sanitar veterinara de functionare pentru a demonstra ca este autorizat sa presteze furnizeze produse in industria alimentara, emis de autoritatile sanitary veterinare, eliberat in temeiul Ord. nr. 42/2004 , cu modificarile si completarile ulterioare, privind organizareaactivitatii sanitary- veterinare si pentru siguranta alimentelor , respective in temeiul ORD> ANSVSAnr .111/2008 cu modificarile sicompletarile ulterioare, privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistraresanitara veterimnara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produseloralimentare de origine animala sau nonanimala , precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare aproduselor alimentare de origine nonanimala documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnat sistampilat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale-respectiv informatii privind cifra de afaceri globala in domeniu de activitate ce vizeaza activitatea aferent obiectului contractului dinultimii 3 ani- Completare Formular 5 dinSctiunea Formulare+contract - formularul se depune semnat si sub formascanata in SEAP., 2.Bilantul contabil-Ultimul bilant contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organelecompetente ? documentul se depune sub forma scanata in SEAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-Completareformular de experienta similara- formularul se depune semnat sisub forma scanata in SEAP., 2. Mostra produs ofertat-Se prezinta obligatoriu la adresa si pinala data si ora limita pentru depunere stabilite in anuntul sau ininvitatia de participare .Mostra se depune la sediul autoritatiicontractante--Secretariat.-Se solicita Buletin de analiza pentru produsul ofertatdocumentulse depune semnat si sub forma scanata in SEAP, 3.Autorizatia sanitar veterinara ptr.mijloacele de transport ale ofertantuluidestinate ptr.transportul produsului ofertat , pentru cel putin un mijloc detransport ? va depune : Autorizatia sanitara pentru mijlocul de transportemisa in baza ordinului MS nr. 976/1998 si HG nr. 924/2005 privindaprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare, sau inbaza ordinului ANSVSA nr.111/2008 cu modificarile si completarileulterioare, privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru sigurantaalimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterimnara si pentrusiguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/saucu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala , precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport sicomercializare a produselor alimentare de origine nonanimala documentulprezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnat sistampilat. 1.firma trebuie sa posede certificate iso 9001 sau echivalent , etc.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer