Achizitie publica - Achizitie de oua,prod de bacanie, prod pe baza lapte,prod de import(tip mirodenii )produse auxiliare
Detaliu pentru invitatia numarul 320157
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320157/10.02.2012
Denumire contract: Achizitie de oua, prod de bacanie, prod pe baza lapte, prod de import(tip mirodenii )produse auxiliare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Academia de Studii Economice, Strada Cihoschi, nr. 5, sector 1, Bucuresti, Compartimentul de Achizitii Publice, etaj 2, camera 5205
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Academia de Studii Economice, Strada Cihoschi, nr. 5, sector 1, Bucuresti, Compartimentul de Achizitii Publice, etaj 2, camera 5205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de oua, prod de bacanie, prod pe baza lapte, prod de import(tip mirodenii )produse auxiliare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de oua (LOT 1), produse de bacanie (LOT 2), produse pe baza lapte (LOT 3), produse de import(tip mirodenii )(LOT 4)siproduse auxiliare(adjuvanti in bucatarie)? (LOT 5) pentru buna desfasurare a activitatii cantinei Moxa pentru anul 2012
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 351.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de: 420 lei pentru Lotul_1;1312, 89lei pentru Lotul_2;689 lei pentru Lotul_3;551, 03lei pentru Lotul_4 si 632, 31lei pentru Lotul_5(=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006)si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a)¹printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;a)² prin plata cu numerar la Casieria A.S.E., situata la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2 ? 4, orar de functionare: luni ? joi: intre orele 11.00 ? 14.00, iar vineri intre orele 11, 00 ? 12, 30;a)³ prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile - egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA;se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art 90(1)din HG 925/2006.Prevederile art. 86 alin.(2) - (4) din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii cotractante conform H.G. 1045/2011.Suma initiala care se poate depune de catre contractant in contul de disponibil deschis va fi de 1% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privindeligibilitateaCerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinte obligatorii: 1.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 12 D;Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul 12E Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Cerinte obligatorii: 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate documentul mentionat mai sus in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata ?conform cu originalul?In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 , acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii doi ani financiari incheiati, respectiv 2010 si 2011., Completarea formularului nr. 1 -Fisa de informatii generale , inclusiv la rubrica cifra de afaceri.Ofertantii vor prezenta o cifra de afaceri globala pe ultimii doi ani mai mare sau egala cu 1, 8 orivaloarea estimata a fiecarui lot astfel: 37000 LEI/lot 1; 118000 LEI/lot 2; 62000LEI/lot 3; 49000 LEI/lot 4 si 56000LEI/lot 5Participarea la mai multe loturi implica indeplinirea cumulativa a cerintelor privind cifra de afaceri globala si constituirea garantiei de participare prevazute pentru fiecare lot in parte.Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 10:54