Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie de pantofi vara/toamna barbati/femei .


Detaliu pentru invitatia numarul 332843
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 332843/01.08.2012
Denumire contract: achizitie de pantofi vara/toamna barbati/femei .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului BucurestiCod fiscal: 28412052, Adresa: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0731199333, Fax: 021&3358418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 731199333, fax: +40 215391509, persoana de contact: gabriel florin andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 731199333, fax: +40 215391509, persoana de contact: gabriel florin andrei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie de pantofi vara/toamna barbati/femei .
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: pantofi vara/toamna barbati/femei din piele pentru politia locala .
II.1.6) CPV: 18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? perioada de valabilitate a garantiei de participareeste de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, lot I 1216 lei, lotul II 784 leisi se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii conf. art.87(1)lit.b)din HG925/2006: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaOferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiei publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei - formularul 11In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participarese poate constitui in procent de 1% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMContul in care se va depune garantia de participare : RO93TREZ7055006XXX006860, Trezorerie sector 5, Bucuresti
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului, se constitue printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul in care valoarea garantiei este redusa ca valoare, AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la caserie a unor sume in numerar Garantia se constitue in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Neconstituirea garantiei in termenul precizat, da dreptul AC de a retine garantia de participare- formularul 18In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se poate constitui in procent de 2, 5% din valoarea contractului, fara TVA.In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din L 346/2004Perioada de valabilitate a garantiei va fi valabila inca 14 zile de la data limita de finalizare a contractuluiGarantia va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.91si92 din HGR/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? se va completaformular 12ADeclaratie privind calitatea de participant la procedura -se va completa formular 12C in concordanta cu regulile de concurenta si in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/2010Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006Certificate constatatoare in original sau conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun ofertele - formularul 12BDeclaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 69^1privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea , finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei sunt;Dir Gen Tincu Ion, Sef Serviciu Buget Carnaru Mihaela, Sef Serv. Juridic Barbu Carmen, Sef Serv. Achizitii Investitii Andrei Gabriel, primar gen. Sorin Mircea Oprescu, consilieri: anton mihaela, baicatan irimie, badulescu adrian, boaja minica, capopta bogdan, chiris narian, cosma maria, cruceanu elena, deaconescu ionel, draghiciaurelia, florescu dragos, gif deac ion, giugulea doru, gorodea tiberiu, grigorescu, robert, ilie petre, iovici victor, ivascu tiberiu, merean stefan, mihailescu ion, mihailovici virginia, murg calin, neagu mihai, nedelcu costel, nemes carmen, nicorescu virgil, nitu robert, paduraru alex, pirvu cosmin, pop romeo, popa grigore, popa maria, popescu costin, poterasu cornel, prioteasa doru, purcarea sorin, radoi silviu, raicu mircea, raileanu marius, rizoiu mircea, roseti george, scarlat horia, sitaru janina, stan ion, stan nicusor, tanase ion, tapardel ana claudia, tica horatiou, toma veronica, tudor popescu cristian, untaru virgil, vladan florin, voicu mihai, zidarescu ionelacertificatul de participare cu oferta independenta - se va completa formularul privind certificatul de participare cu oferta independenta conf. ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010- Se va completa formularul C2 Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiaraFisa de informatii generalebilanturile contabile 2009, 2010, 2011 semnate si vizate de DGFPdeclaratie privind cifra de afaceri pe ultimi 3 ani 2009, 2010, 2011 trebuie sa fie cel putin egala cu 60800 lei lotI, 39200lei lotIIcurs lei/euro 2009-4, 2373;25010-4, 2099, 2011-4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani: maxim2 contracte de furnizare produse similare derulate in ultimii 3 aniin valoare de cel putin 60800 lei lot I si 39200lei lot II insoite de certificari de buna executie, mostrele de pantofi vara/toamna vor fi insotite de declaratii de conformitate. buletinele de analiza vor fi insotite de catre o mostra a materialului sau a amteriei prime si vor fi numele confectionerului Certificat SR EN ISO 9001, prezentarea certificatului in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate a depuneriiofertelorCertificat SR EN ISO 14001, prezentarea certificatului in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia se poate obtine prin seap sau de lasediul autoritati contractante gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer