Achizitie publica - Achizitie de piese de schimb pentru autovehicole marca Dacia
Detaliu pentru invitatia numarul 151822
Serviciul de Ambulanta Judetean Vaslui
Cod de identificare fiscala: 7422584
Adresa: Str.Tipografiei, Nr.1, Vaslui
Telefon: 0235/361498
Fax: 0235/311934
Denumire invitatie: Achizitie de piese de schimb pentru autovehicole marca Dacia
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.06.2008 15:39
Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2008 12:30
Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Vaslui, str.Tipografiei, nr.1, Jud.Vaslui, Cod postal 730113
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2008 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc.Vaslui, str.Tipografiei, nr.1, Jud.Vaslui, Cod postal 730113
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.-Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de platacatre bugetele componente ale bugetului general consolidat-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente (original sau copie )-Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(copie )-Ultimul bilant contabil vizat si înregistrat de organele în drept(copie)-Declaratie privind cifra de afaceri realizata în ultimii 3 ani în domeniul de activitate aferent obiectului contractului-Lista principalelor livrari(minim 3 livrari) de produse similare efectuate în ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de livrare, beneficiaria caror valoare însumata sa fie de cel putin 120.000 lei-Informatii privind subcontractantii ( daca este cazul)
De pe site-ul www.e-licitatie.ro