Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de piese pe loturi pentru autovehicule marca SAVIEM, TRACTOARE: U650, TIH445, TURISME: ARO, DACIA, CIELO si FIAT DUCATO


Detaliu pentru invitatia numarul 327010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Numar invitatie: 327010/17.05.2012
Denumire contract: Achizitie de piese pe loturi pentru autovehicule marca SAVIEM, TRACTOARE: U650, TIH445, TURISME: ARO, DACIA, CIELO si FIAT DUCATO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE CRAIOVACod fiscal: RO27969145, Adresa: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Telefon: 0251414660, Fax: 0251417967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200117, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251414660, fax: +40 0251417967, persoana de contact: MIHAELA LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii din Craiova, STR. Brestei nr. 129A cod postal 200117
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de salubrizare a localitatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de piese pe loturi pentru autovehicule marca SAVIEM, TRACTOARE: U650, TIH445, TURISME: ARO, DACIA, CIELO si FIAT DUCATO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitia de piese de schimb pentru autovehicule, pe loturi, dupa cum urmeaza: LOTUL 1 - piese de schimb pentru autovehicule marca de fabricatie SAVIEM, LOTUL 2 - piese de schimb pentru autovehicule marca de fabricatie U650 si TIH445, LOTUL 3 - piese de schimb pentru autoturisme marca de fabricatie ARO, DACIA si CIELO, LOTUL 4 - piese de schimb pentru auvehicule marca de fabricatie DUCATO.
II.1.6) CPV: 34310000-3 - Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 135, 483 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare de 800 lei pentru LOTUL 1, 1200 lei pentru LOTUL 2, 600 lei pentru LOTUL 3, 1200 lei pentru LOTUL 4, valabile 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Contul bancar pentru depunerea garantiei de participare: RO98RNCB0134024343310039. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut din garantia de participare, conform art.278^1/OUG 34/2006 , este de 1% din valoarea garanteie de participare pentru oricare din loturile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006 a operatorului economic formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadraea in prevederile art. 69? , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele cu functie de conducere din cadrul autoritatii contractante si care au legatura directa cu derularea contractului de furnizare: Flavius Adrian SIROP ?administrator, Sorin-Silviu Ciobanu ?director executiv, Ana-Maria Stancu ?director economic.6) Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si 7) la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale), certificate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 8) Dovada de inregistrare a societatii la Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizataPentru persoane fizice/jurice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? copii traduse in limba romana legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale in care sa se evidentieze media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani care trebuie sa fie cel putin egala cu: LOTUL 1:65.000 lei, LOTUL 2:110.000 lei, LOTUL 3:45.000 lei, LOTUL 4:85.000.Pentru echivalenta in EURO se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani.Recomandare de la cel putin un beneficiar de produse similare, sau orice alt document relevant in acest sens, de la cel putin un beneficiar de produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii, cu titlu gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer