Achizitie publica - ACHIZITIE DE PIESE SI ACCESORII PENTRU VEHICULE
Detaliu pentru invitatia numarul 325630
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325630/03.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE PIESE SI ACCESORII PENTRU VEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN AMBULANTA MEHEDINTICod fiscal: 7561922, Adresa: SPLAI MIHAI VITEAZUL NR.5, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252318856, Fax: 0252318856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE PIESE SI ACCESORII PENTRU VEHICULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de piese si accesorii pentru vehicule conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 375, 451 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se constitue in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, in suma de 3755 lei si perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declarartie privind neincadrarea in prevederile art. 180 sau, cazier juridic al companiei; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriala pe raza careia isi are sediul social operatorul din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depuneriiofertei;4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul de local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. 34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1) Manager General - dr. Florescu Dumbraviva;2) Director Economic - ec. Vrabete Luminita;3) Director Tehnic - ing. Dumitrascu Crisan;4) Director Medical - dr. Veropaieff Aurelia;5) Sef Serviciu Achizitii - ec. Mitroi Catalin;6) Sef Birou Financiar Contabilitate - ec. Mitroi Monica;7) Sef Birou RUNOS - ec. Florea Ramona. 1. Certificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in copie certificata "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
- Ultimul bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzoriloretc, vizat si inregistrat de organele financiare competente document semnat, stampilat si inregistrat (copie conform cu originalul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, ce fac obiectul contractuluide achizitie publica, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, etc.;
- Fisa privind experienta similara. document privind certificarea implementarii sistemului de management alcalitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001 :2001 sauechivalent ( ISO 9001:2000 ; SR EN ISO 9001:2008; ISO 9001:2007 )
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 10:59