Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de pneuri de iarna pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 315913
Autoritate contractanta
SERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOV
Cod de identificare fiscala: 26361041
Adresa: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti
Telefon: 0212015126
Fax: 0212015135
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie de pneuri de iarna pentru autovehicule
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de pneuri de iarna pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 15:05
Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov, Str. Mihai Eminescu nr. 226-236, sector 2.
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov, Str. Mihai Eminescu nr. 226-236, sector 2.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 107, 971.32 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG. 34/2006; 6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; 7.Certificate sau documente care sa ateste conformitatea produselor conform specificatiilor tehnice; 8.Informatii privind asocierea; 9.Informatii privind subcontractantii.
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer