Achizitie publica - Achizitie de pneuri profil iarna pentru autovehicule
Detaliu pentru invitatia numarul 340069
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340069/23.11.2012
Denumire contract: Achizitie de pneuri profil iarna pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIEJUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 4244482, Adresa: municipiul Suceava, Str.1 Mai nr.9, Suceava, Telefon: +40 0230203240/+40 0230203241, Fax: +40 0230520678
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de pneuri profil iarna pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea pneurilor profil iarna cu caracteristicile tehnice minimale prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 187.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul = LOT 1-16 lei, LOT 2-290 lei, LOT 3-60 lei LOT 4-35 lei, LOT 5-186 lei, LOT 6-1189 lei, LOT 7 -23 lei, LOT 8-78 lei, LOT 9-65 lei, LOT 10-82 lei, LOT 11-109 lei, LOT 12-178 lei, LOT 13-20 lei, LOT 14-26 lei, LOT 15-78 lei, LOT 16-65 lei, LOT 17-23 lei, LOT 18-58 lei, LOT 19-267 lei, LOT 20-125 lei. Valabiliatea garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formularul nr.6). Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HGR nr.925/2006. Cont de Trezorerie a autoritatii contractante RO37TREZ5915005XXX000145. Adresa caseriei autoritatii contractante este: Bulevardul 1 Mai nr.9, municipiul Suceava, jud.Suceava Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din Bulevardul 1 Mai nr.9, Suceava, Secretariat ? Serviciul Logistic, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor (conform datelor din invitatia de participare), ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 50% din sumele mentionate mai sus pentru fiecare lot in parte, conform prevederile art.278 ind.1 din O.U.G. 34/2006.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HGR nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 3. Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura. Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3 4. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.4 5. Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Completarea Declaratiei privind neincadrarea la art. 69^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 5 Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.din cadrul IPJ Suceava: - Dl. Comisar sef de politie COLMAN MARCIAN, imputernicit sef al Inspectoratului; Dl. Comisar sef de politie ONEA VIOREL, adjunct al sefului Inspectoratului; Dl. Comisar sef de politie CRAP IOAN, adjunct al sefului Inspectoratului; Dl. Comisar sef de politie TEODOROVICI ALEXA-DUMITRU, sef serviciu logistic; D-na. Comisar sef de politie BURLUI ANA, contabil sef; Dl. Comisar sef de politie MATEI DANUT, sef birou tehnic; Dl Inspector de politie MIRAUT ROMEO, jurist; D-na. Inspector de politie ILIOAIA RODICA, ofiter in cadrul compartimentului de achizitii. 6. Certificate de atestate fiscala privind plata impozitelor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.). ? 2. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoanafizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitatiadministrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani. 2. Certificate sau alte documente emise de organismele abilitate, care sa ateste conformitatea produselor 3. Descrieri si/sau fotografii/fise tehnice/cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demostrata in cazul in care se solicita acest lucru.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 16:08