Achizitie publica - Achizitie de pneuri profil vara pentru autovehicole
Detaliu pentru invitatia numarul 345980
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345980/26.04.2013
Denumire contract: Achizitie de pneuri profil vara pentru autovehicole
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI GALATICod fiscal: 3437132, Adresa: Galati, strada Brailei, nr.200, Adam, Telefon: 0236/413570, Fax: 0236/311177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galati, strada Brailei, nr.200, Galati, Romania, cod postal: 800408, telefon: +40 236407214, fax: +40 236407214, persoana de contact: Oprea Ionel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.P.J.Galati, strada Brailei nr.200, Serviciul de logistica.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de pneuri profil vara pentru autovehicole
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea pe loturi pneuri profil vara tubbeles
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 768.5 - 88, 115.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lot 1=725 lei; lot 2=233 lei; lot 3=80 lei; lot 4=62 lei; lot 5=64 lei; lot 6=140 lei; lot 7=77 lei; lot 8=33 lei; lot 9=32 lei; lot 10=17 lei; lot 11=22 lei; lot 12= 44 lei;lot 13=138 lei; lot 14=53 lei; lot 15=22 lei; lot 16=16 lei. Garantia de participare se poate constitui in oricare dintre formele prevazute de art. 86 din HGR nr. 925/2006. Cont trezorerie RO30 TREZ 3065 005X XX00 0190 deschis la Trezoreria Galati. Cod fiscal 3437132. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Societatile din categoria IMM-urilor pot depune 50% din cuantumul garantiei de participare conform legii 346/2004.Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economoci pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din HGR nr.925/2006.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro va fi cursul de referinta comunicat de BNR inainte cu 2 zile de data limita de depunere a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: :1.Declaratie privind eligibilitatea Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 3. Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura. Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3, 4. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.4 5. Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Completarea Declaratiei privind neincadrarea la art. 69^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 5 Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.din cadrul IPJ Galati: - Dl. Comisarde politie Danut Lefter sef al Inspectoratului; Dl. Comisar sef de politie Miron Daniel, adjunct al sefului Inspectoratului;D-na. Comisar sef de politie Blanaru Luminita, contabil sef; Dl. Comisar sef de politie Niculae Gheorghe, sef serviciu logistic ;Dl. Comisar Gingarasu Mihai , sef birou tehnic; Dl Comisarde politie Buzoianu Dan, jurist; Dl. Subcomisar de politie Gavrila Paul, ofiter in cadrul compartimentului de achizitii ;Dl. Agent sef principal de politie Oprea Ionel, agentin cadrul compartimentului de achizitii6. Certificate de atestate fiscala privind plata impozitelor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.). Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul este abilitat sa desfasoare activitatii similare celor care fac obiectul prezentei achizitii(codul CAEN).NOTA: Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrul Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care vor fi semnatari ai acordului-cadru, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri vor transmite, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata. -pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.-pentru persoane juridice streine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri, in conformitate cu formularul nr. 3. Nu sunt solicitate niveluri minime pentru cifra de afaceri., Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul) sau scrisoare de bonitate din partea bancilor ori a unor societati recunoscute de audit financiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor livrarii de produse in ultimii 3 ani, similare cu obiectul contractului. ISO 9001 sau schivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 15:17