Achizitie publica - Achizitie de pompe electrice, tablouri electrice si convertizoare
Detaliu pentru invitatia numarul 335621
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335621/18.09.2012
Denumire contract: Achizitie de pompe electrice, tablouri electrice si convertizoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308336, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Mihaita Adelheid
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, sediul Colterm, str. Episcop Joseph Lonovici, nr.4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de pompe electrice, tablouri electrice si convertizoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT I Electropompe pentru hidrofor si electropompe recirculare apa calda de consum -7 bucati, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr.11457/14.06.2012LOT II Pompe actionate de motoare electrice comandate cu convertizoare de frecventa incorporate-3 bucati, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr. 11338/13.06.2012LOT III TABLOURI ELECTRICE, & bucati in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr.11376/13.06.2012LOT IV Convertizoare de frecventa, 22 bucatiin conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr.9967/29.05.2012
II.1.6) CPV: 31681200-5 - Pompe electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 877 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP)636 lei pentru lotul I; 600 lei pentru lotul II;2100lei pentru lotul III, 1541 lei pentru lotul IV Perioada de valabilitate a GP 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. Banc. ori de o soc. de asig., care se prez. in original, in cuantumul si pentru per. prev. in doc.de atrib., cu aplic. in mod coresp. a prev. art 86 din HG nr 925/2006 actualiz. si art. 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 act. In masura in care CNSC respinge contestatia aut. contr. va retine contestatorului din garant. de particip. suma de 0lei pentru LOT I , 0lei pentru LOT II, 1050 lei pentru LOT III, respectiv 770.77 lei pentru LOT IV. b) ordin de plata, cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC C L T COLTERM SA Timisoara, cu conditia conf. acestuia de catre banca emitenta pana la deschid. ofert., depus la Biroul Financiar, C L T COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici, nr.4. c)fila CEC, cu conditia conf. acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la B Financiar, C L T COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici, nr.4. Daca op. econ. participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Decl. privind inc. intreprind. in categ. intreprind. mici si mijlocii?? Anexa 1 la L.nr.346/2004 act. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garant. de particip. vor fi respinse la deschidere. In cazul in care of. a constituit garantia de participare in calitate de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari - in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.122.Decl. priv. neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.13.3.Decl. priv. calit. de particip. la procedura, Formular nr.174 Certif. de particip. la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/2010 , Formular CER5.Decl. pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, cu modif. si complet.ulterioare, Formular nr.14.Incadrarea intr-una din sit. prev.la art. 69^1 din OUG 34/2006 modif. si complet., duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic ec.Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian, ing. Heredea Cristian, ing. Piturca Ion, ing.Cucu Ioan, ing.Batinas Dan, cj.Crisenescu Claudia, sing.Ticula Eleonora, c.j.Ciobotea Daniel, ing.Mihaita Adelheid, sing. Matache Lucian, tehn. Meszaros Aurelia, ing. Balanica Eugen, ing.Mereuta Silviu, ing. Ruset Ivantie, ing.Kristofoleti Mircea.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista preved. legale referit.la declar.pe propria raspundere, se accepta o declar.autentica data in fata unui notar, a unei autorit. admin.sau jud. sau a unei asoc.profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1 Persoane juridice romane Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economica si financiara, se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta Documentul constatator eliberat conform art 97 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau Recomandare, in copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" de la unul din beneficiarii mentionati in lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin care sa confirme livrarea de produse similare lotului pentru care se face ofertarea. Cerinta nr 1 Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ?, certificatul emis de un organism national sau international de certificare , privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent , pentru ofertant , pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 13:18