Achizitie publica - Achizitie de prestari servicii de colectare si transport deseuri menajere
Detaliu pentru invitatia numarul 330660
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330660/28.06.2012
Denumire contract: Achizitie de prestari servicii de colectare si transport deseuri menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOANCod fiscal: 4204178, Adresa: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Telefon: 334.67.15, Fax: 334.67.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 123346715, fax: +40 123346715, persoana de contact: Crisan Georgeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta Sf Ioan Bucuresti, Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, sector 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de prestari servicii de colectare si transport deseuri menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: srevicii de colectare si tramsport a deseurilor menajere
II.1.6) CPV: 90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Procent de 1% din valoarea estimata =2376 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in contul RO15BRDE410SA52462404100 filiala Agentia Rahova, Grup Academiei, sau daca este valoare mica se poate constituiprin depunere la caserie in numerar.
Garantie de buna executie
Procent de 7% din valoarea contractului fara tva, si se va prezenta inainte de derularea contractuluiscrisoare de buna executie.Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in contul RO15BRDE410SA52462404100 filiala Agentia Rahova, Grup Academiei, care va deveni anexa la contract , sau daca este valoare mica se poate constituiprin depunere la caserie in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantuluiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantuluiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 di OUG 34/2006Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantuluiPersoanelecufunctie de conducere: Manager Prof. Dr. Alexandru Ciocalteu siDirector financiar ? contabil Ec. Petruta LazarPersoanele cu functie de decizie in procesul de verificare si evaluare: Presedinte : Niculae IordacheMembrii: Ionescu MariaVlad BogdanAdriana PanaeteMihaela MunteanuCrisan GeorgetaCertificat de participare cu oferta independenta conform Ord. 314/12.10.2012-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantuluiDeclaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale- Certificatele fiscale privind plata impozitelor si a taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila. ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatntul legal al ofertantului(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident). Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului-in original sau copie lizibila "conform cu originalul"Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional--in original sau copie lizibila "conform cu originalul"Licenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (ANRSC)-in original sau copie lizibila "conform cu originalul"Autorizatie de mediu eliberata de Ministerul Mediului si Padurilor-Agentia Nationala pentru Protectia Mediului-in original sau copie lizibila "conform cu originalul"Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator prezentarea documentelor in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil., Fisa informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Una sau mai multe recomandari., Declaratie privind lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani., Declaratie din partea ofertantilor ca in momentul in care va fi declarat castigator va incheia un contractcu o groapa de depozitare a gunoiului; SR EN ISO 9001:2008- certificatul sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:43