Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de prestari servicii de mentenanta pentru sistemul informatic hipocrate


Detaliu pentru invitatia numarul 331761
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Numar invitatie: 331761/16.07.2012
Denumire contract: Achizitie de prestari servicii de mentenanta pentru sistemul informatic hipocrate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOANCod fiscal: 4204178, Adresa: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Telefon: 334.67.15, Fax: 334.67.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 123345071, fax: +40 123345071, persoana de contact: Ec.Petruta Dogaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 123345071, fax: +40 123345071, persoana de contact: Ec.Petruta Dogaru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de prestari servicii de mentenanta pentru sistemul informatic hipocrate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE MENTENANTA PENTRU SISTEMUL INFORMATIC HIPOCRATE
II.1.6) CPV: 72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1% din valoarea estimativa maxima, fara TVA, in suma fixa de 3408 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 7% din valoarea contractului subsecvent incheiat, fara TVA si se va prezenta inainte de derularea contractului.Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare cu oferta independenta- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ? Prof.Dr.Alexandru CiocalteuDirector financiar contabilitate ? Ec.Petruta LazarDirector medical ? Prof.Dr.Nicolae IordacheSef Serv.Statistica si IT ? Ec.Mircea MarinSef Birou Investitii Achizitii Publice- Ref.Bogdan VladSef Birou Aprovizionare ? Georgeta CrisanEconomist Birou Investitii Achizitii Publice ? Petruta DogaruConsilier juridic- Gabriela Pavel Burloiu- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale: Certificate fiscale privind plata impozitelor si a taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul", semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial , cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- Pentru persoane juridice/ fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani2. Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, in unitati sanitare cu paturi- Scrisori de recomandare sau documente constatatoare- Declaratie pe propria raspundere care contine dotarile tehnice necesare realizarii activitatilor specifice indeplinirii obiectului contractului- Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga sa raspunda sesizarilor autoritatii contractante in maxim 24 de ore- Declaratie formular care contine informatii privind numarul personalului angajat la data depunerii ofertei, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea intregului personal, precum si persoanele alocate pentru indeplinirea acestuia- Declaratie de disponibilitate pentru intreaga perioada de derulare a acordului cadru
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer