Achizitie publica - ACHIZITIE DE PRESTARI SERVICII pentru organizarea evenimentului ?Zilele Turismului la Gircina? in cadrul proiectului ?Promovarea Produselor Turistice Specifice Zonei Gircina, Judetul Neamt?, Cod SMIS: 28376
Detaliu pentru invitatia numarul 334121
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334121/21.08.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE PRESTARI SERVICII pentru organizarea evenimentului ?Zilele Turismului la Gircina? in cadrul proiectului ?Promovarea Produselor Turistice Specifice Zonei Gircina, Judetul Neamt?, Cod SMIS: 28376
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gircina (Consiliul Local Gircina)Cod fiscal: 2612910, Adresa: ComunaGircina Jud. Neamt, Garcina, Telefon: 0233242100, Fax: 0233242200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ComunaGircina Jud. Neamt, Gircina, Romania, cod postal: 617200, telefon: +40 233242100, fax: +40 233242200, persoana de contact: Aurora Balan Lazar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE PRESTARI SERVICII pentru organizarea evenimentului ?Zilele Turismului la Gircina? in cadrul proiectului ?Promovarea Produselor Turistice Specifice Zonei Gircina, Judetul Neamt?, Cod SMIS: 28376
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului il constituie organizarea evenimentului ?Zilele Turismului la Gircina? in cadrul proiectului ?Promovarea Produselor Turistice Specifice Zonei Gircina, Judetul Neamt?, Cod SMIS: 28376
II.1.6) CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de: 3.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita prin: Ordin de platasau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Documentul pentru participare la licitatie, trebuie sa contina obligatoriuurmatoarele elemente de conformitate: sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, sa fie emis de operatorul economic ( ofertant sau asociati ) care a depus oferta, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa contina parafa lizibila a ofertantului si semnatura autorizata, cat si stampila de confirmare din partea bancii emitente;Contul de depunere al garantiei de participare esteRO28TREZ4915006XXX000152 deschis la TREZORERIA Mun. Piatra Neamt, JUDETUL NEAMT, cod fiscal 2612910 AL COMUNEI GIRCINARestituirea garantiei de participare: -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participare ? ofertantul pierde garantia de participare daca: ?isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.?Ofertantul se afla in situatia prevazuta in Art. 2781 alin. (1)din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA din valoarea contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie poate fi constituita prin: retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale in cuantum de 5% din valoarea facturii fara TVA sau document de garantare pentru suma stabilita emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau in numerar la casieria Autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in conformitate cu art 92, alin 2, din Hotararea 925/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare in vigoare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste clauzele asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia, precizand clauzele ce nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Formularul nr. 1.?Declaratie privind eligibilitatea?. In cazul unei asocieri Formularul se va completa de catre fiecare dintre asociati. Cerinta nr. 2:1.Formularul nr. 2: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?. 2.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat.3.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local atat pt. sediu social cat si pt. punctele de lucru.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? si vor reflecta situatiile obligatiilor de platapentru luna in curs sau pentru luna anterioara depunerii ofertelor.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Cerinta nr. 3: Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat/ societatea mixta/consortiu a declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Declaratie privind incadrarea la regulile de concurenta completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare;
-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta prevazute la Art. 2 si in Anexa Ordinului nr. 314 din 12 Octombrie 2010, emis de catre Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice. Cerinta 4: Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta. Cerinta 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. In cazul asocierii sau subcontractarii, fiecare dintre asociati sau subcontractanti trebuie sa completeze acest formular Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romane.Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si asociatii/subcontractantii sai, daca este cazul, au ca obiect de activitate principal sau secundar codurile CAEN rev. 2 corespunzatoare categoriei de servicii ce urmeaza a fi achizitionate prin aceasta procedura.Documentul trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul este autorizat inainte de data depunerii ofertei pentru desfasurarea activitatilor corespunzatoare codurilor CAEN rev. 2 pt. care oferteaza, conform art.15, din Legea 359/2004 si a Codului civilaflat in vigoare.La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte certificatul constatator in original.Cerinta cu privire la existenta codurilor CAEN rev. 2 corespunzatoare serviciilor ce urmeaza a fi prestate poate fi indeplinita prin cumul in cadrul unei asocieri sau a unei subcontractari. In acest caz se prezinta documentele relevante de catre partile implicate in contract. Cerinta nr. 2: Persoane juridice /fizice straine. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere criteriu: Decscriere componenta financiara: Algoritmul de calcul privind stabilirea acordarii punctajelor pentru acest factor de evaluare este urmatorul: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, adica 60 puncte.; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit a), punctajul se acorda astfel : Pn = ( pret minim / pret n ) x punctajul maxim alocat ( 60 puncte )
Termenul de pregatire a evenimentului
20
Descriere: a) pentru termenul cel mai scurt exprimat in zile calend., se acorda 20 puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a), punctajul este : P = (termenminim / termen n ) xpunctajul maxim alocat ( 20 puncte ). Unde: Termen minim= termenul de pregatire a evenimentului cel mai scurt exprimat in zile calend., Termen n = termenul de pregatire a evenimentului exprimat in zile calendaristice.Obs.: 1.Termenul este reprezentat de durata de pregatire a evenimentului, exprimata in zile calend., dupa primirea comenzii din partea autoritatii contractante.2.Operatorul ec. trebuie sa estimeze un termen total de pregatire a evenimentului. Termenele rezonabile de pregatire a evenimentului nu va fi mai mic de 7zile calendaristice, de la data comenzii aut. contractante. Durata de executie a contractului va cuprinde termenul de pregatire a evenimentului ?Zilele Turismului la Gircina?(7 zile calend.) + termenul efectiv de desfasurare a evenim. (4 zile).
Termenul de reorganizare a evenimentului
20
Descriere: Furnizorul de servicii trebuie sa prezinte un termen ferm de reorganizare a evenimentului, insotit de un plan de reorganizare in situatia in care sunt necesare modificari in program datorate neprezentarii unor artisti sau a unor ansambluri de dans la evenimentul ?Zilele Turismului la Gircina?, sau altor factori neprevazuti care pot afecta organizarea evenimentului. Algoritmul de calcul: a) pentru cel mai mic termen de reorganizare din partea furnizorului exprimat in zile calend. se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ( 20 puncte ). b)pentru alt termen decat cel prevazut la lit a), punctajul se acorda astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 15:06