Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE PRESTARI SERVICII pentru realizarea materialelor de promovare in cadrul proiectului ?Promovarea Produselor Turistice Specifice Zonei Gircina, Judetul Neamt?, Cod SMIS: 28376


Detaliu pentru invitatia numarul 329489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Gircina (Consiliul Local Gircina)
Numar invitatie: 329489/13.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE PRESTARI SERVICII pentru realizarea materialelor de promovare in cadrul proiectului ?Promovarea Produselor Turistice Specifice Zonei Gircina, Judetul Neamt?, Cod SMIS: 28376
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gircina (Consiliul Local Gircina)Cod fiscal: 2612910, Adresa: ComunaGircina Jud. Neamt, Garcina, Telefon: 0233242100, Fax: 0233242200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publicalocala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE PRESTARI SERVICII pentru realizarea materialelor de promovare in cadrul proiectului ?Promovarea Produselor Turistice Specifice Zonei Gircina, Judetul Neamt?, Cod SMIS: 28376
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului il constituie realizarea de materiale de promovare in cadrul proiectului ?Promovarea Produselor Turistice Specifice Zonei Gircina, Judetul Neamt?, Cod SMIS: 28376
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 497, 085 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de participare: 9.000 lei. Pt. IMM, se va respectalEGEA 346/2004, completand declaratia conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de particip. poate fi constituita prin: 1. Ordin de plata (in care se specifica destinatia)Ordinul de plata pentru participare la licitatie, emis de catre o societate bancara, trebuie sa contina obligatoriuurmatoarele elemente de conformitate: sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; sa fie emis de operatorul economic ( ofertant sau asociati ) care a depus oferta;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; sa contina parafa lizibila a ofertantului si semnatura autorizata, cat si stampila de confirmare din partea bancii emitente;Contul de depunere al garantiei de participare: RO28TREZ4915006XXX0000152 deschis la TREZORERIA Mun. Piatra Neamt, JUDETUL NEAMT, cod fiscal 2612910 AL COMUNEI GIRCINA 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Documentul trebuie sa indeplineasca cerinetle de la punctul 1 care au fost trecute si la OP. Restituirea garantiei de participare: ?ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;?ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participare ? ofertantul pierde garantia de participare daca: ?Ofertantul se afla in situatia prevazuta in Art. 2781 alin. (1)din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA din valoarea contractului de achizitie publica.Constituirea garantieiei: a) prin retineri succesive din plata cuvenita pt.facturile partiale in cuantum de 5% din valoarea facturii fara TVA. b. Document de garantare pentru suma stabilita emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. c.In numerar la casieria Autoritatii contractante.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in conformitate cu art 92, alin 2, din Hotararea 925/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare in vigoare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste clauzele asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia, precizand clauzele ce nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. ?Declaratie privind eligibilitatea?. In cazul unei asocieri Formularul se va completa de catre fiecare dintre asociati. Cerinta nr. 2:1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 2. - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.2.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat.3.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local atat pt. sediu social cat si pt. punctele de lucru. Certificatele se vor prezenta conform art. 5 din Ordinul 509/2011 si vor reflecta situatiile obligatiilor de plata , respectand cerintele Ordinului 509/2011.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Cerinta nr 3Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat/ societatea mixta/consortiu a declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Declaratie privind incadrarea la regulile de concurenta completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare;
-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta prevazute la Art. 2 si in Anexa Ordinului nr. 314 din 12 Octombrie 2010, emis de catre Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta nr. 4: Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta.(Primar-Balan Lazar Aurora, Viceprimar -Corfu Ioan, secretar -Capitanu Stefan, Comisia de evaluare: Balan Lazar Aurora, Diaconescu Daniela, Darie Rodica.Cerinta nr. 5: Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.In cazul asocierii sau subcontractarii, fiecare dintre asociati sau subcontractanti trebuie sa completeze acest formular. Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romane. Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si asociatii/subcontractantii sai, daca este cazul, au ca obiect de activitate principal sau secundar codurile CAEN rev. 2 corespunzatoare categoriei de servicii ce urmeaza a fi achizitionate prin aceasta procedura.Documentul trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul este autorizat inainte de data depunerii ofertei pentru desfasurarea activitatilor corespunzatoare codurilor CAEN rev. 2 pt. care oferteaza, conform art.15, din Legea 359/2004 si a Codului civilaflat in vigoare. La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte certificatul constatator in original. Cerinta cu privire la existenta codurilor CAEN rev. 2 corespunzatoare serviciilor ce urmeaza a fi prestate poate fi indeplinita prin cumul in cadrul unei asocieri sau a unei subcontractari. In acest caz se prezinta documentele relevante de catre partile implicate in contract.Cerinta nr. 2 Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani anteriori datei depunerii ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt beneficiari publici sau privati.2.Echipamente de lucru: LOTUL: 1 computer/laptop, 1 software specializat editare imagini si tehnoredactare. Lotul 2:1 computer/laptop, echipamente si tehnologie pentru print (indoor si outdoor), 1 masina de brosat, taiat, biguit, 1 software specializat pt. editare imagini si tehnoredactare. Lotul 3:1 echipament foto-audio profesional.3. Personal minim pt. indeplinirea contractului. Lotul 1:1 manager;2 Secialisti in design publicitar, 1 fotograf, Lotul2:1 manager, 1 operator/tehnician tipar, 1 operator PC/media, 1 legator, 1 biguitor, 1 fotograf. Lotul 3:1 manager, 1 cameraman, 1 operator foto, 1 operator audio.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer