Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de Produse - Pachete software pentru proiectul ID63951


Detaliu pentru invitatia numarul 327783
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 327783/24.05.2012
Denumire contract: Achizitie de Produse - Pachete software pentru proiectul ID63951
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi depuse la sediul din Bucuresti, str. Maria Rosetti, nr 49 A, etaj 1, sector 2, telefon: +40 374078497, fax: +40 374096370, persoana de contact: Carmen Gheonea, Program: luni ? joi :11.00 ? 15.00; vineri: 11.00 ? 13.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul din Bucuresti, str. Maria Rosetti, nr 49 A, etaj 1, sector 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de Produse - Pachete software pentru proiectul ID63951
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de pachete software pentru proiectul ?Dezvoltarea si implementarea unui program - pilot integrat pentru cresterea accesului la invatamantul superior pentru persoane cu dizabilitati?, ID 63951 si livrarea acestor produse. Aceste pachete software vor contribui la realizarea ?i furnizarea de materiale de curs printr-un sistem de tip eLearning adaptat tipului de handicap al studentilor astfel incat acestia sa poata accesa resursele, fara a se impune deplasarea, precum si realizarea unei modalitati de evaluare a rezultatelor acestora Pentru derularea ?A4 : Dezvoltarea ?i implementarea solu?iilor/instrumentelor software pentru imbunata?irea proceselor ?i activita?ilor educationale, printr-o aplica?ie de conversie a materialului didactic destinat persoanelor cu dizabilitati in formate adecvate instruirii acestorase prevede achizi?ia unor pachete software necesare realizarii unuisistem de conversie a materialului didactic destinat persoanelor cu dizabilitati in formate adecvate instruirii acestora; Acest sistem de conversie va con?ine mai multe module pentru dezvoltare conversie text -> audio (Suport convertor pentru fisiere pdf , Suport convertor pentru fisiere Word , Suport convertor pentru fisiere rtf , Suport convertor pentru fisiere Power Point, Suport convertor pentru fisiere Excel , Suport convertor pentru fisiere Open Office Contractul presupune achizitia urmatoarelor, astfel: 13 buc. Cititor de ecran, 13 buc. Aplicatie pentru conversia textelor in limba romana in fisiere audio, 10 buc. Sinteza vocala in limba romana, compatibila cu cititorul de ecran, 15 buc. Aplicatie pentru dictare prin recunoastere vocala, 1 buc. Voce sintetica profesionala in limba romana, 13 buc. Aplicatie pentru recunoastere vocala, 85 buc. Sistem de operare
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GPP = 3000 lei. Valab. 60 zile de la term. lim. de prim. a ofert. GPP se poate const.: prin instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig., care se prez. in orig. - Form 10. Instr. de gar. treb. sa resp. prev. art. 86 din HG925, cu mod. si compl. ulter. prin viram. banc. in RO96TREZ7005005XXX000182, DTCPMB. OP cu viza bancii orig/copie, intr-un plic sig. ext. atasat ofertei. Este oblig. ca ofert. sa realiz. viram. banc. in timp util, luand in calcul dur. transf., a.i. la data/ora deschid. ofertelor AC sa poata confir. exist. sumei afer. GPP solic. prin DA in contul sau. OP emis in alta limba va fi ins. de trad. aut. si legal. in romana. AC are dreptul de ret. a GPP cf. prev. art. 87/HG925, cu mod. si compl. ult. GPP poate fi ret. de catre AC in cazul in care ofert. se va afla in una din sit.: isi retr. oferta in per. de valab. a acest.; oferta sa fiind stab. castig., nu const. GBE in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai mult de 15zile de la semn. contr.; oferta sa fiind stab. castig. , ref. sa semn. contr. de achiz. publ. in per. de valab. a ofertei. Ofert. i-a fost resp. contest. la CNSC?ofert. i se va retine, cfm. art. 278^1 /OUG34 cu mod. si compl. ult., o parte din GPP, resp. suma de 1676, 00 lei. Ofert. ce nu sunt ins. la sed. de desch. de dov. const. GPP asa cum afost sol. in prez. DA vor fi resp. ca inacc. GPP const. de ofert. a carui oferta a fost stab. ca fiind castig. se rest. in cel mult 3 zile lucr. de la data const. GBE. GPP const. de ofert. a caror oferta nu a fost stab. castig. se return. dupa semn. contr. cu ofert. castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data exp. per. de valab. a ofertei. In cazul IMM GPP va fi doar 50%. Ptr. IMM ofert. va prez. in mod oblig. decl. pe prop. rasp. a reprez. legal ai intrep. inter. privind incadr. in cat. IMM. Decl. pe prop. rasp. priv. incadr. in cat. IMM va fi compl. Cfm. Mod. prevazut in Anexa nr. 1 din Legea nr. 346/2004 , cu mod. si compl. ult., si va fi prez. in orig
Garantie de buna executie
In cuantum de 8% din pretul contractului, fara TVA se va constituiprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art. 86 alin. (2)- (4) se aplica in mod corespunzator - Formular 11 In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de buna executie va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe proprie raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legali ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va ficompletata conform modelului prevazut in Anexa nr. 1 din Legea nr. 346/2004 , cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea: Se va prezenta Declaratie privind eligibilitateaconform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006- Formularul 1, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006(Formularul 2)-originalCerinta nr. 3 Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3)- originalCerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul 4, in originalCerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1): se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG nr. 34/2006 Formularul 5, in originalNumele persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Andrei Bogdan Linu - manager de proiect, Iulian Barsan- responsabil financiar, Ionela-Mihaela Milutin ? consilier juridic, Carmen Gheonea ?responsabil achizitii, Alina Nistor - responsabil tehnicNicoleta Ignat- responsabil tehnic, Mirela Stanciu ? responsabil monitorizare si raportare, Ondin Popescu-responsabil CFP, Liviu Ionut Popescu-Director General Adjunct UIPFFS, Claudia Butuc-Director General UIPFFS, Bogdan Puscas-Director Directia Administrativ si Achizitii, Mihai Constantin Paunica-Director General DGEFRU, Ioana Lazar-Secretar General Adjunct;Corvin Nedelcu-Secretar General;Cerinta nr. 6 Certificate fiscale: Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna precedenta celei in care se prezinta oferta. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna precedenta celei in care se prezinta oferta, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite Certificatul Constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizate, in valabilitate la data deschiderii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) vizat si inregistrat de organele competente.In situatia in careoperatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prinraportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Cerinta nr. 2: Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fiecel putin egala cu 330.000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2: Experienta similara. Se solicita prezentarea a cel putin unui contractcare a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare decat 165.000 lei., Cerinta nr.3: Declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar, Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1: Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 00:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer