Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse ? sistem de inregistrare -


Detaliu pentru invitatia numarul 336974
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTA TEATRALA SI CINEMATOGRAFICAI. L. CARAGIALEBUCURESTI
Numar invitatie: 336974/09.10.2012
Denumire contract: Achizitie de produse ? sistem de inregistrare -
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTA TEATRALA SI CINEMATOGRAFICAI. L. CARAGIALEBUCURESTICod fiscal: 4453160, Adresa: STR. MATEI VOIEVOD NR. 75-77, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: +40 212522404, Fax: +40 212522404
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MATEI VOIEVOD NR. 75-77, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021452, telefon: +40 212522404, fax: +40 212522404, persoana de contact: Elena Dantes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Matei Voievod 75-77, Sector 2 , Bucuresti, etaj 1 Secretariat Rector
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse ? sistem de inregistrare -
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de produse - Sistem de inregistrare ? hardware si software
II.1.6) CPV: 32333100-7 - Aparate de inregistrare video (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 526, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 10.520 LEI. Pentru IMM-uri garantia de participare este de 5.260 lei.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in conformitate Confrom art 86 din HG 925/2006in urmatoarele forme: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionata.b) Virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante RO73TREZ7025005XXX000181 deschis la Trezoreria sector 2;Garantia pentru participare se va exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si va fi constituita in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza modelul indicat incapitolul de Formulare (FORMULARUL 11), scrisoarea de garantie bancara de participare se va prezenta in original;Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile incepand de la data limita depunerii ofertelor (inclusiv).Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIA PUBLICA DE ECHIPAMENTE ? SISTEM DE INREGISTRARE?.In masura in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma mentionata conform art. 278 indice 1, alin1) din OUG 34.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise
Garantie de buna executie
a) Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea de atribuire a contractului.b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau echivalent.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. FORMULAR 5 dincapitolul de Formulare - original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 12A din capitolul de Formulare - original.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privindeligibilitatea va fi completata de catre subcontractantii si tertul sustinator .2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- FORMULAR 12B din capitolul de Formulare - originalDeclaratia privindneincadrarea in art.181 din OUG 34/2006va fi completatade catre subcontractantii si tertul sustinator.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 12C din capitolul de Formulare - originalDeclaratia privindneincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006, va fi completata de catre subcontractantii si tertul sustinator .4.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local-Documentul va fi prezentat in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?sivalabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat Documentul va fi prezentat in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?sivalabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -FORMULAR 12H din capitolul de Formulare ? original7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-FORMULARUL 12I din capitolul de Formulare - originalNOTA: a)Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cumarficertificate, cazierefiscalesaualtedocumente echivalente), precum un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dubleiimpuneri) valabil pentru anul 2011.c) Documentele se vorprezenta insotite de traducerea autorizata legalizata a acestora in limba romana. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta- Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Documentele vor fi prezentate cutraducere legalizata in limba romana.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizataNota: Incazulasocieriiunuigrupdeoperatorieconomiciinscopuldepuneriiuneioferte comune, cerinteleprivindsituatiapersonala a ofertantului si capacitateade exercitarea activitatii profesionaletrebuiesa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale2. Cifra de afaceri pe ultimul an sa fie cel putin 1.000.000 lei3.Bilantul contabil prescurtat ptr. ultimul an incheiat financiara) In conformitate cu art. 186din OUG nr. 34/2006 si art.11"1 din HG nr. 925/2006, in cazulincareofertantul isidemonstreazasituatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata decatre o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica in fata unui notar prin care aceastaconfirma faptul ca va pune Ia dispozitieofertantantului resursele financiare invocate. Anqajamentul ferm va fi depus in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratia privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer