Achizitie publica - Achizitie de produse ? sistem de redare -
Detaliu pentru invitatia numarul 322404
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322404/21.03.2012
Denumire contract: Achizitie de produse ? sistem de redare -
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTA TEATRALA SI CINEMATOGRAFICAI. L. CARAGIALEBUCURESTICod fiscal: 4453160, Adresa: STR. MATEI VOIEVOD NR. 75-77, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: +40 212522404, Fax: +40 212522404
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MATEI VOIEVOD NR. 75-77, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021452, telefon: +40 212522404, fax: +40 212522404, etaj 1 secretariat rector, persoana de contact: Elena Dantes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MATEI VOIEVOD NR. 75-77, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021452, telefon: +40 212522404, fax: +40 212522404, persoana de contact: Elena Dantes
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse ? sistem de redare -
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de produse - Sistem de redare ? hardware si software1. Sistem de redare - Hardware format din: a) Videoproiector ? 1 bucatab) Ecran cu cadru ? 1 bucatac) Sistem de sunet ? 1 bucatad) Ochelari activi ? 30 bucatie) Statie grafica ? 1 bucataf) Rack ? 1 bucatag) Sistem pentru calibrarea culorilor ? 1 bucata2. Sistem de redare ? software - format din: a) Software pentru realitate virtuala (1 licenta pentru ?afisare 3D?, 1 licenta ?creare aplicatii interactive 3D? ? 1 bucatab) Software sistem de urmarire a miscarii ? 1bucata
II.1.6) CPV: 32323400-7 - Echipament video de redare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 7.525 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Conf. Ordinului 3604/09 decembrie 2008 privind modificarea si completarea Normelor Metodologicede aplicare a prevederilor OUG 146/2002 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, aprobata cu modificari prin Legea nr. 201/2003, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr.1235/2003, Art.I, pct.4. (5.8.7) Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionata.b)Virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante RO73TREZ7025005XXX000181 deschis la Trazoreria sector 2;Garantia pentru participare se va exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si va fi constituita in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza modelul indicat incapitolul de Formulare (FORMULARUL 11), scrisoarea de garantie bancara de participare se va prezenta in original;Cursul de schimb utilizat pentru exprimarea valorii garantiei de participare in lei sau intr-o valuta liber convertibila este cursul de schimb stabilit de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data de 25 ianuarie 2011.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile incepand de la data limita depunerii ofertelor (inclusiv).Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIA PUBLICA DE ECHIPAMENTE ? SISTEM DE REDARE?.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise
Garantie de buna executie
a) Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea de atribuire a contractului.b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau echivalent.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. FORMULAR 5 dincapitolul de Formulare - original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - FORMULAR 12A din capitolul de Formulare -original.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia va fi completata de subcontractanti si de tertul sustinator.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 -FORMULAR 12B din capitolul de Formulare - original;Declaratia va fi completata de subcontractanti si de tertul sustinator3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006-FORMULAR 12C din capitolul de Formulare - original Nota: Declaratia va fi prezentata atat de subcontractanti cat si de tertul sustinator din punct de vedere economico-financiar;4.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local-Documentul va fi prezentat in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?sivalabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat-Documentul va fi prezentat in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?sivalabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -FORMULAR 12H din capitolul de Formulare ? original;7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-FORMULARUL 12I din capitolul de Formulare - original;Nota: Lista persoanelor care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante-FORMULARUL 12E din capitolul Formulare ;NOTA: a)existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cumarficertificate, cazierefiscalesaualtedocumente echivalente), precum un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dubleiimpuneri) valabil pentru anul 2011.c) Documentele se vorprezenta insotite de traducerea autorizata legalizata a acestora in limba romana. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta-Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale 2. Cifra de afaceri medie globala pe ultimul an sa fie de cel putin 700.000 lei. 3.Bilantului contabil prescurtatpentru anul 2010.Nota: a)In conformitate cu art. 186din OUG nr. 34/2006 si art.11"1 din HG nr. 925/2006, in cazulincareofertantul isidemonstreazasituatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica in fata unui notar prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitieofertantantului resursele financiare invocate. Anqajamentul ferm va fi depus in original.Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art.11"1, a/in (3) sau (4), dupa caz, din HG nr.925/2006, precum si prevederea".. (se completeaza cu denumireasustinatorului), )."
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze Informatii privind subcontractantii - NOTA: in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea corespunzatoare in cadrul formularului mentionat mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 16:43