Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse agroalimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 332650
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01044
Numar invitatie: 332650/30.07.2012
Denumire contract: Achizitie de produse agroalimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 01044Cod fiscal: 4318121, Adresa: Str. Marasti, nr. 42, Campulung, Telefon: 0248533390, Fax: 0248533363
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Marasti, nr. 42, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248533390-151, fax: +40 248533368, persoana de contact: Plutonier adjutant principal Bostan Nicolae, plutonier major Salavirtea Jan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Marasti, nr. 42, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248533390-153/128, fax: +40 248533368, persoana de contact: Maior Pilipoutanu Vasile Ciprian, Plutonier major Puiu Romica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse agroalimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Nr.crt. Denumirea produselor agroalimentare1 Apa minerala2 Biscuiti3 Branza proaspata de vaca4 Branza telemea5 Cascaval6 Cereale7 Citrice8 Drojdie de bere proaspata9 Faina de grau (alba)10 Fructe proaspete11 Gem12 Gris13 Lapte de vaca14 Legume proaspete15 Masline16 Miere de albine17 Orez decorticat18 Otet19 Paine alba20 Paste fainoase21 Peste22 Smantana23 Ulei de masline24 Unt proaspat25 Varza26 Zahar
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 796 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare: 700 lei;
- perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 70 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor (nu la data deschiderii ofertelor sau la data depunerii ofertelor);
- modalitatea de constituire care va fi acceptata: virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta 34/2006Cerinta minima: Prezentarea urmatoarelor documente: - Certificat/cazier judiciar sau document echivalent (doar pentru operatorul economic, nu se cere pentru restul persoanelor angajate sau implicate in derularea contractului, nici pentru persoana imputernicita sa semneze oferta)sau- ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic? (Formularul nr. 3 din Capitolul 13 ?Modele de formulare?Documentele vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazulNu se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Fiecare ofertantva prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? se va intocmi conform modelului prevazut in Formularul nr. 1 din Capitolul 13 ?Modele de formulare?.Formularul nr. 1Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?, atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Autoritatea contractanta precizeaza persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: - General maior Ionita Ariton;
- Colonel Capraru Mihai;
- Locotenent-colonel Sminchise Laurentiu;
- Locotenent-colonel Dumitrana Alexandru;
- Maior Cretu Crinu;
- Maior Stirosu Daniel;
- Maior Pilipoutanu Vasile Ciprian;
- Locotenent Simion Ciprian;
- Plutonier adjutant Ciotei Nicoleta;
- Plutonier major Puiu Romica Cerinta minima: - Persoane fizice/juridice romane: pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din acesta, prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte informatii privitoare la obiectul de activitate al ofertantului.- Persoane fizice/juridice straine: prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin mijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro. E necesar un program pentru vizualizarea fisierelor semnate electronic (disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer