Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse agroalimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 343660
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01044
Numar invitatie: 343660/11.03.2013
Denumire contract: Achizitie de produse agroalimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 01044Cod fiscal: 4318121, Adresa: Str. Marasti, nr. 42, Campulung, Telefon: 0248533390, Fax: 0248533363
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Marasti, nr. 42, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248533390-151, fax: +40 248533368, persoana de contact: Compartimentul Documente Clasificate: plutonier adjutant principal Bostan Nicolae, plutonier adjutant Salavirtea Jan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Marasti, nr. 42, Campulung, Romania, cod postal 115100, telefon +40248533390-157, persoana de contact: maior Pilipoutanu Vasile-Ciprian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse agroalimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul nr. 1 ? Carne si produse din carne: carnati, carne de pasare, carne porc, carne vita, conserve din carne de porc in suc propriu, conserve din carne de vita in suc propriu, pate de ficat, salam tip Sibiu sau echivalent, salamuri, specialitati din carne;Lotul nr. 2 ? Cartofi, legume si fructe: cartofi, ceapa, citrice, fasole uscata boabe, fructe proaspete, legume proaspete, masline, morcovi, radacinoase albe, varza;Lotul nr. 3 ? Bauturi: apa minerala, bauturi racoritoare, bere;Lotul nr. 4 ? Diverse produse alimentare: amelioratori pentru preparate culinare, arome, biscuiti, boia de ardei, bors, cacao pudra, cafea naturala, ceai, ciocolata, condimente, drojdie proaspata de bere, foi dafin, ingrediente, mustar, otet din vin 9 grade, paine alba, paste fainoase, piper, sare comestibila, usturoi, zahar;Lotul nr. 5 ? Produse lactate: branza proaspata de vaca, branza telemea, cascaval, iaurt, smantana, unt proaspat;Lotul nr. 6 ? Lapte de vaca proaspat: lapte de vaca;Lotul nr. 7 ? Fructe si legume transformate: conserve din legume in apa sau bulion, dulceata, gem, muraturi, pasta de rosii, sucuri naturale din fructe;Lotul nr. 8 ? Produse de morarit: baton de cereale, cereale, faina de grau alba, gris, orez decorticat;Lotul nr. 9 ? Produse de origine animala: miere de albine, oua de gaina;Lotul nr. 10 ? Uleiuri: ulei comestibil din floarea soarelui, ulei comestibil din masline;Lotul nr. 11 ? Pesti: peste;Lotul nr. 12 ? Conserve de peste: conserve din peste.
II.1.6) CPV: 15981200-0 - Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 207.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.000 lei (Lotul nr.1:500 lei, Lotul nr. 2:300 lei, Lotul nr. 3:300 lei, Lotul nr. 4:300 lei, Lotul nr. 5:200 lei, Lotul nr. 6:100 lei, Lotul nr. 7:100 lei, Lotul nr. 8:50 lei, Lotul nr. 9:50 lei, Lotul nr. 10:50 lei, Lotul nr. 11:40 lei, Lotul nr. 12:10 lei). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 70 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor (nu la data deschiderii ofertelor sau la data depunerii ofertelor). Modalitatea de constituire care va fi acceptata: virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta leu/valuta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face conform cursului BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, pentru ca suma in lei sa fie pe cat posibil corelata cu cea in alta valuta (conform Notificarii ANRMAP din 22.06.2012).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta 34/2006 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic)Cerinta minima: Prezentarea urmatoarelor documente: - Certificat/cazier judiciar sau document echivalent (doar pentru operatorul economic, nu se cere pentru restul persoanelor angajate sau implicate in derularea contractului, nici pentru persoana imputernicita sa semneze oferta)sau- ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic? (Formularul nr. 1 din Capitolul 10 ?Modele de formulare?)Documentele vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazulNu se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006Avand in vedere prevederile art. 5, alin. (1) si (3) din Ordinul ANRMAP 509/2011, operatorii economici se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce obliga autoritatea contractanta sa solicite si sa permita depunerea documentelor in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? se va intocmi conform modelului prevazut in Formularul nr. 2 din Capitolul 10 ?Modele de formulare?. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006?, atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012) (Formularul nr. 3 din Capitolul 10 ?Modele de formulare?).Autoritatea contractanta precizeaza persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Capraru Mihai, Sminchise Laurentiu, Dumitrana Aurelian Alexandru, Cretu Constantin-Crinu, Stirosu Ion-Daniel, Pilipoutanu Vasile-Ciprian, Simion Ciprian-Razvan, Ciotei Nicoleta, Puiu Romica-Danut. Cerinta minima: - Persoane fizice/juridice romane: pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din acesta, solicitam prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. Informatiile din documentul prezentat trebuie sa fie valabile/reale la data limita pentru depunerea ofertelor.Persoane fizice/juridice straine: prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Avand in vedere prevederile art. 5, alin. (1) si (3) din Ordinul ANRMAP 509/2011, operatorii economici se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce obliga autoritatea contractanta sa solicite si sa permita depunerea documentelor in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin mijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro. E necesar un program pentru vizualizarea fisierelor semnate electronic (disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer