Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse alimentare - CARNE PORC


Detaliu pentru invitatia numarul 325724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Scoala de Pregatire a Agentilor Politiei de Frontiera "Avram Iancu" Oradea
Numar invitatie: 325724/04.05.2012
Denumire contract: Achizitie de produse alimentare - CARNE PORC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala de Pregatire a Agentilor Politiei de Frontiera "Avram Iancu" OradeaCod fiscal: 4208501, Adresa: Calea Aradului nr. 2, Oradea, Oradea, Telefon: 0259419520, Fax: 0259419520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Aradului nr. 2, Oradea, Romania, cod postal: 410223, telefon: +40 259419520, fax: +40 259419520, Compartimentul Secretariatpersoana de contact: Scms. Daniela Mateas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Aradului nr. 2, Oradea, Romania, cod postal: 410223, telefon: +40 259419520, fax: +40 259419520, persoana de contact: Scms. Daniela Mateas
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse alimentare - CARNE PORC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare CARNE PORC min.2500 kg-max 4500 kg.Contract cu caracter de regularitate (art.6/HG 925/2006)In conformitate cu prevederile HG 925/2006 art. 6 al.(3) autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi durata contractelor de furnizare cu caracter de regularitate, incheiate in anul precedent si a caror durata normala de indeplinire expira la data de 31 decembrie, cu maxim 4 luni de la data expirarii duratei initiale de indeplinire a acestuia, respectiv pana la 30.04.2013.Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse deja achizitionate, pana la limita maxima prevazuta in Documentatia de atribuire, este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Orice modificare a clauzelor contractuale se realizeaza prin act aditional.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 730 lei.Perioada de valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006: virament bancar in contul RO55TREZ0765005XXX000129-Tezoreria Oradea, prin scrisoare de garantie bancara de participare/orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara recomandabil cu sediul in Romania, ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, avand ca model Formularul nr. 17 din sectiunea IV .Se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar in cuantumul precizat. Pentru I.M.M.-uri garantia de participare se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006, respectiv art.278 ind.1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitatea cu prevederile art.90 alin (1) din HG 925/2006. . Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara TVA; In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 2, 5 % din pretul contractului, fara TVA . Garantia de buna executie va fi retinuta/ restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181, art. 69¹ din OUG 34/2006 ? Declaratie pe proprie raspundere conform modelului Formular nr.3- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, din sectiunea FormulareAtentie: Documentul trebuie completat si prezentat si de catre tertul sustinator (daca este cazul), iar neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 va fi demonstrata si de catre subcontractant(daca este cazul).- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Declaratie pe proprie raspundere conform modelului Formular nr.4 din sectiunea Formulare- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Declaratie pe proprie raspundere conform modelului Formular nr.5 din sectiunea Formulare, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/2010Persoanele cu functii de decizie: Directorul scolii- comisar sef de politie OVIDIU STANCIUDirectorul adjunct pentru logistica - comisar sef de politie FLORIN OPRISContabilul sef - comisar sef de politie ANCUTA ILEAConsilier juridic - comisar de politie CRISTIAN CIUCA Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC in anul 2012 din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertei.Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele emise de organisme oficiale se pot depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizare/inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru activitatea de productie sau comercializare a produsului solicitat prin DA, Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloacele de transport a produselor de origine animala emisa de ANSVSA, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Standarde de asigurare a calitatii si sigurantei alimentelor -Documente emise de organisme acreditate, valabile la data deschiderii ofertelor, care confirma certificarea sistemului calitatii: SR EN ISO 22000 sau HACCP, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire nr 30855 se gaseste atasata Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer