Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 319704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 319704/26.01.2012
Denumire contract: Achizitie de produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400084, telefon: +40 0264-405355, fax: +40 0264-590592, persoana de contact: Serviciul Administrativ, Directia Generala Administrativa, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Oua; Uleiuri si grasimi rafinate; Batoane cu cereale; Ciocolate;Diverse dulciuri;Diverse alimente;Zahar;Condimente;Cafea.
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia sa constituie pana ladata deschiderii ofertelorgarantia de participare in cuantum de2.714, 80 lei in cazul in care se ofertaza doar un lot, garantia de participare va fi: 400, 00 lei pentru lotul 1536, 00 lei pentru lotul 2113, 00 lei pentru lotul 3483, 90 lei pentru lotul 4442, 50 lei pentru lotul 5102, 40 lei pentru lotul 673, 50 lei pentru lotul 7377, 00 lei pentru lotul 8186, 50 lei pentru lotul 9IMM-urile benef. la const. G.P. de o red. de 50%(formular nr. 14). Mod de const. a G.P: Instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire. La solicitarea A.C. ofertantul are obligatia de a depune doc. de const. a garantiei, unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C.Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Administrativ. Depunere in numerar la casieria A.C., Str. I.I.C.Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca. Virament bancar/ordin de plata in contul A.C. RO86TREZ2165005XXX006896, Trez. Cluj-Napoca. Conf. art. 278-1 din OUG nr.34/2006, cu modif. si complet. ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, A.C. va retine contestatorului din G.P. in raport cu val. est. a contractului(1 %)=2.714, 8 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente, rezultata. Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoareacontractului de furnizare, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea autoritatii contractante.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Eligibilitatea ofertantului-Solicitat-Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUGnr. 34/2006- Formularul 1 (12A) din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Solicitat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 (12B) din Sectiunea Formulare, se sustine cu: - Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.; - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic.Cerinta nr. 3-Participarea la licitatie cu oferta independenta-Solicitat-Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cumodelul de Formular 3 din sectiunea formulare;Cerinta nr. 4-Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006-Solicitat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General, Ec. Viorica Barsan; Director Financiar-Contabil, Ec. Pusok Istvan; Director General Adjunct, Dr. Ing. Angela D. Pui; Membrii comisiei de evaluare: Director Patrimoniu, Ing. Ion Toma; Jurist Alexandru Brasoveanu, Ing. Olimpia Dumitru, Ing. Mihaela Maier. Se solicita completarea Formularul 4 din sectiunea formulare Cerinta nr. 1-Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC-Solicitat-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Cerinta nr. 2-Autorizatie sanitara-veterinara-Solicitat-Autorizatie sanitar-veterinarapentru unitati, eliberata de Directia Sanitara-Veterinarain conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.42/2004, valabila la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 3-Persoane juridice /fizice straine-Solicitat-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani - nu mai mica decat 271.480, 00 lei pentru toate loturile, iarpentru fiecare lot in parte :40.000, 00 leipentru lotul 153.600, 00 leipentru lotul 211.300, 00 leipentru lotul 348.390, 00 leipentru lotul 444.250, 00 leipentru lotul 510.240, 00 leipentru lotul 67.350, 00 leipentru lotul 737.700, 00 leipentru lotul 818.650, 00 leipentru lotul 9
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacitatii tehnice -Experienta similara: prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror cantitate/valoare sa fie cel putin egala cu122.166, 00 lei in total, iar pentru fiecare lot astfel: Lot 1:18.000, 00 leiLot 2:24.120, 00 leiLot 3:5.085, 00 leiLot4:21.775, 50 leiLot5:19.912, 50 leiLot6:4.608, 00 leiLot7:3.307, 50 leiLot8:16.965, 00 leiLot9:8.392, 50 leiIn situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca potlivra produselein conditii de igiena si siguranta - Solicitat, Cerinta nr. 3Prezentarea de mostre pentru verificarea calitatii produselor ofertate - Solicitat Cerinta nr. 1Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer