Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 12339 | 1234000 | 123790 | 12382 | 123e | 124079t761 | 124146 | 124404 | 125-394 | 125571 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie de produse alimentare, dulciuri si plante aromatice


Detaliu pentru invitatia numarul 331526
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Numar invitatie: 331526/11.07.2012
Denumire contract: achizitie de produse alimentare, dulciuri si plante aromatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURESCod fiscal: 15331312, Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Telefon: 0262-278975, Fax: 0262-228322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie de produse alimentare, dulciuri si plante aromatice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de produse alimentare, dulciuri si plante aromatice
II.1.6) CPV: 15831000-2 - Zahar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 383, 149 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuntumul garantiei de participare?7.662, 98 perioada de valabilitate90 zile de la termenullimita de primirea ofertelor .Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori deo societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, in cuantum si pentru perioadaprevazuta mai sus.Se poateconstitui siprindepunere in numerar la casiereia DGASPC Maramures ; O.P.in contul DGASPC Maramuresnumarul RO95TREZ 4365006XXX000125 deschis la Trezoreria Baia Mare (extras de cont) .IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, inainte de primirea comunicarii prevazute la art.206 din OUG 34/2006.-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia cand, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant ca fiind nefondata, acesta pierde in conformitate cu art. 2781din OUG 34/2006 o anumita suma.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractuluiprin retineri succesive din sumele datortate din facturile partiale cu obligatia contractantului de a deschide la trezorerieun cont disponibil distinct la dispozitia autorirtatii contractanteconf. Prevederilor art.90 din HG 925/2006. IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr 3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare cu oferta independentaCerinta nr 4Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) dinOUG 34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al 4 ?lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a) cu persoane ce detin functii de conducere, cu persoanelece detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba /semneazadocumente emis in legatura cu saupentru procedura de atribuire cele nominalizate in formularul 4 respectiv : Nicolae Boitor, Maria Griguta, Lavinia Orzac, Dorina Toma, Marius Valean, Coman Maria, Muresan Daniela, Daniluc Eva, inclusivpersoanele care aprobabugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica ( presedintelesi membrii Consiliului Judetean Maramures, directorul directiei economice ), este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantuluiMentiune: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emisde ONRCin original / copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1Fisa de Informatii Generaledin care sa rezulte cifra de afaceriglobale pe ultimii 3 aniincheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer