Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse alimentare impartite in 4 loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 346325
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia de Asistenta Sociala Radauti
Numar invitatie: 346325/08.05.2013
Denumire contract: Achizitie de produse alimentare impartite in 4 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Asistenta Sociala RadautiCod fiscal: 17474351, Adresa: str.Piata Unirii nr.2, Radauti, Telefon: +40 230561165, Fax: +40 330816645
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Volovatului nr.51, Radauti, Romania, cod postal: 725400, telefon: +40 230561165, fax: +40 330816645, persoana de contact: Marinela-Paraschiva Mironescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Volovatului nr.51, Radauti, ROMANIA, COD POSTAL 725400, birou director D.A.S. Radauti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse alimentare impartite in 4 loturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse alimentare impartite in 4 loturi: Lot I: 15100000-9 produse din carne si preparate din carne, Lot II: 15610000-7 produse de morarit si panificatie, LOT III: 15800000-6 Alte produse alimentare, Lot IV: 15500000-3 lapte si produse lactate
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 541 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se achita in RON. Cuantumul garantiei de participare este de : Lot 1:1863 lei, Lot 2:901 lei, Lot 3:1296 lei, Lot 4:589 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea Autoritatii contractante, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data pentru care se va determina echivalenta lei/euro este data publicarii invitatiei de participare.Banca pentru echivalenta leu/euro: BNR. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde 1% din valoarea estimata a contractului de furnizare in situatia prevazuta la art.278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 12A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta ? Formularul 12B3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12 C4. Certificat de participare cu oferta independenta, cf. Ordinului ANRMAP nr.314/2010 ? Formular 3145. Declaratie privind neincadrarea in situatiile art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Formularul 69^1Urmatoarele persoane detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Olarean Aurel ? primar- Ciobotariu Dumitru ? viceprimar- Haralambie Herghiligiu ? secretar municipiu- consilieri locali in cadrul Consiliului Local Radauti: Andronachi Traian, Carcalete Petru, Ciobanu Petru, Cojocar Vasile Codrutu, Alupoaie Vasile, Grijincu Marius Costel, Vasilescu Horia Mircea, Sticlet Simion, Maerean Tiberiu Epifanie, Malos Vasile, Mironiuc Danut Petru, Mosniagu Mihai, Popescu Mircea, Radu Cezar Aurelian, Reman Mihai, Simota Gheorghe, Mihai Gavril, Todorese Doina Mirela- Mitric Elena ? responsabil achizitii Primaria Radauti- Lavric Anca ? consilier superior Primaria Radauti- Mironescu Marinela ? director executiv D.A.S.- Nistor Gavril ? consilier superior D.A.S.- Pop Cristina ? consilier superior D.A.S.- Mamolea Iulia ? psiholog/asistent social D.A.S.- Melniciuc Lacrimioara ? referent D.A.S.- Stan Valeria ? administrator Camin pentru persoane varstnice- Brinzac Lucia ? responsabil Cantina de ajutor social6. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de catre Ministerul Finantelor Publice in original, copie legalizata sau copie avand mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de catre Primarie in original, copie legalizata sau copie avand mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta8. Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului pentru persoane juridice romane, in original, copie legalizata sau copie avand mentiunea conform cu originalul, sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine2. Prezentare in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Documentului de inregistrare sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, a activitatilor de productie si de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare vizat la zi.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv. 2010, 2011 si 2012.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii. Se va completa Formularul B1 in original. Pentru calculul echivalentei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer