Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse anticorozive pentru material rulant


Detaliu pentru invitatia numarul 348586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CFR IRLU SA
Numar invitatie: 348586/14.06.2013
Denumire contract: Achizitie de produse anticorozive pentru material rulant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCFR IRLU SACod fiscal: 14300920, Adresa: Bdul Dinicu Golescu nr.38 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 723252216, Fax: +40 213114255/+40 3114257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Turda, nr.98, bloc 29A, tronson 4, etaj 4, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011333, telefon: +40 213000705, fax: +40 213114255, persoana de contact: Daniela Dinu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Turda, nr.98, bloc 29A, tronson 4, etaj 4, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011333, telefon: +40 213000705, fax: +40 213114255, persoana de contact: Daniela Dinu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Intretinere si reparatii Locomotive)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse anticorozive pentru material rulant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de produse anticorozive pentru locomotive
II.1.6) CPV: 44810000-1 - Vopsele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 417, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I7940 lei ;Lot II - 400 lei, sau echivalentul in euro la cursul BNR stabilit cu 6 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, conform model Formular nr C din Sectiunea Formulare .Garantia de participareva fi constituitaprin : a) prin OP in cont IBAN RO72RZBR0000060005351848, deschis la Raiffeisen Bank, Sucursala Grivita, Bucuresti, (este obligatorie mentionarea numaruluiprocedurii pentru care se constituie)b)scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante ;c) prin orice alt instrument de garantared) Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, candidatul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei ;c) oferta sa fiind stabilitacastigatoare , nu constituiegarantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de lasemnarea contractului.d) conform art.278ยน din OUG 34/2006.Restituirea garantieide participare la procedura se va face in baza cererii depuse la sediul SC CFR IRLU SA conform Formularului nrD din Sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: 5% din valoarea de atribuire acontractuluide furnizare(fara TVA);b) Se poate constitui prin: ? scrisoare de garantie bancara de buna executie(Formularul nr. 12corespunzator din Sectiunea Formulare);? retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , conform prevederilor art.90 alin ?(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;e) orice alt instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoz art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare, conform modelFormular nr. 1 din Sectiunea Formulare; Declaratia va fi depusa de ofertanti/asociati/terti sustinatori.2. Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model Formular nr . 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia va fi depusa de ofertant/asociati/terti sustinatori.3. Declaratiepe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele locale , conform model Formular nr . 3 din Sectiunea Formulare;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model Formular nr.4 din Sectiunea Formulare;5.Declaratieprivind neincadrarea in prevederile. art. 69. 1* din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model Formular nr. 5din Sectiunea Formulare; Declaratia va fi depusa de ofertant/fiecare membru asociat/subcontractant/tert sustinator .In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Adrian TABAN-DIRECTOR; Gogu STERE-DIRECTOR ECONOMIC; Augustin HUIDU ?DIRECTOR PRODUCTIE; Adrian CALIN ?DIRECTOR TEHNIC , Daniela DINU-SEF SERVICIU ACHIZITII ; Silvia MIRICA-SEF OFICIU JURIDIC; Bogdan CORNEANU-SEF SERVICIU PEAPTL;Aida HANGANU-SEF SERVICIU CONTABILITATE; Florentina DAVID-SEF SERVICIU FINANCIAR;Petrica DIDE-SEF SERVICIU INVESTII;Bogdan ARON-SEF BIROU CDCLDFC;Stefan MITRAN-SEF SERVICIU CIPP SU;Dorica BURGHILA- INGINER SERVICIUL ACHIZITII;Alexandrina BALTOIU-ECONOMIST SERVICUL ACHIZITII;Cristian SANDU-ECONOMIST SERVICIUL ACHIZITII Pentru persoane Juridice RomaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere aofertelor si se va prezenta in: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani;, Bilant contabil la data de 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind listaprincipalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani. Se vor anexa documente/certificate . CertificatISO 9001/2008 sau echivalent ( la ofertant)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 17:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer