Achizitie publica - Achizitie de produse autoutilitare de 3,5 to
Detaliu pentru invitatia numarul 325174
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325174/26.04.2012
Denumire contract: Achizitie de produse autoutilitare de 3, 5 to
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma a Domeniului Public Cluj-NapocaCod fiscal: RO201233, Adresa: str. Someseni, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264552666, Fax: +40 264444576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (regie autonoma a domeniului public)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse autoutilitare de 3, 5 to
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autoutilitare de 3, 5 to - 2 buc.
II.1.6) CPV: 34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 365 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participare(GP)Cuantumul GP: 3200 leiPerioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de c-tituire: scrisoare de gar. bancara, cf Formularului 10. GP se poate constitui si prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib.GP se poate constitui si prin depunerea la casierie a sumei respective de bani, aflata la sediul R.A.D.P. Cluj-Napoca, Calea Someseni nr. 2.GP trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul in care se va depune GP: RO27CECECJ0152RON0430385? CEC CLUJ, GP va putea fi retinuta si numai partial, in conformitate cu prevederile art. 278 ^1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006 (valoarea estimata a contractului fiind mai mica decat suma de 420.000 lei), respectiv in procent de 1% din valoarea estimata a prezentului contract.In cazul existentei unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, in baza art. 278ยน alin.1 lit.a autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2173, 65 lei
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garantie de buna executie (GBE)a) GBE este de 5 % din valoarea contractului de furnizarei fara TVA.b) modul de constituire : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(Formular 10A)-prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie , cu respectarea art.90, alin.(3) din HG 925/2006;Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui GBE dupa cum urmeaza: - in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 32) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 1B;4) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 (privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este directorul general ing. Ioan Morocazan, director financiar-contabilitate ec. Georgeta Negrea, director tehnic ing. Adrian Costea, sef birou Achizitii ing. Bianca Pirlea, cons. jur. Andreea Ciurdar) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 5; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.5) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 5) si 6) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.7) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul 4) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, conform Formular 2Situatia economico-financiaraBilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica- Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora ., Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral de pe S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 08:41