Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse carburanti - motorina (EN590) si benzina fara plumb


Detaliu pentru invitatia numarul 325395
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA" BISTRITA"
Numar invitatie: 325395/27.04.2012
Denumire contract: Achizitie de produse carburanti - motorina (EN590) si benzina fara plumb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA" BISTRITA"Cod fiscal: 4347496, Adresa: STR.SIGMIRULUI, NR.16, Bistrita, Telefon: 0263239404, Fax: 0263232128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse carburanti - motorina (EN590) si benzina fara plumb
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburant auto - motorina (EN590) si benzina fara plumb, din depozitele furnizorului, in regim franco ? depozit achizitor catre autoritatea contractanta in cantitatile specificate prin comenzi ferme cu plata dupa livrare, si conform specificatiilor tehnice. Valoarea estimata a contractului initial 271.290, 00 (pana la 31 decembrie2012 )
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 303, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare va fi in suma fixa de 2712.90 lei, in cuantum de1% din valoarea estimata, a contractului de achizitie publica si va fi constituita: a) printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea INSPECTORATULUI PENTRU SITUATII DE URGENTA ?BISTRITA? AL JUDETULUI BISTRITA- NASAUD, COMPLETARE FORMULAR NR. 1Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberatade o societate bancara, ori de o societate de asigurari, de preferat cu sediul sau cu filiala in Romania si se va constitui in RON. Scrisoarea de garantie bancara se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentuldegarantaretrebuiesaprevadacaplatagarantieise va executa neconditionat, respectivla prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. De asemenea instrumentul de garantare va prevedea angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati, la cererea scrisa a autoritatii contractante, o suma determinata conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca ofertantul va ataca sau nu decizia CNSC;b) prin ordin de plata in contul autoritatii contractante la Trezoreria Bistrita, cont: RO81TREZ1015005XXX000148, CUI: 4347496.c) prin virament bancar.In cazul I.M.M. garantia de participare va fi redusa la jumatate .Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in format electronic in sectiunea special prevazuta in SEAP. Valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie va fi in cuantum de5%din pretul fara TVA al contractului de achizitie publica.Aceasta se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara / asigurare, care va fi anexata in original la contract. Data constituirii garantiei de buna executie va fi de maxim 14 zile de la data semnarii contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este egala cu perioada de derulare a contractuluiAutoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 180CERINTA NR. 1 - OBLIGATORIEDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.COMPLETARE FORMULAR NR. 2Art. 181CERINTA NR. 2 - OBLIGATORIEDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, pentru terti sustinatori se va prezenta si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, art.a, c indice 1 si d.COMPLETARE FORMULAR NR. 3CERINTA NR. 3 - OBLIGATORIECertificat de participare la licitatie cu oferta independenta.COMPLETARE FORMULAR NR.4CERINTA NR. 4 - OBLIGATORIEDeclaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006 - incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).COMPLETARE FORMULAR NR.5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectivpersoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: -- lt.col.dr.ing Florea Constantin ? inspector sef- col. Selejan Viorica ? contabil sef- cpt. Rinzis Ilie ? sef serviciu logistic- mr. Murtezan Emil ? sef compartiment achizitii (presedinte comisie de evaluare)- cpt. Griga Cristian ? sef compartiment tehnic (membru comisie de avaluare)- plt.maj. Rad Florin ? compartiment achizitii (membru comisie de evaluare)- plt.maj. Grigore Adrian Florin ? compartiment tehnic (membru comisie de evaluare)- sg.maj. Varga Daniel ? compartiment financiar (membru comisie evaluare).Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteleNote: Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni sunt acceptate in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. CERINTA NR. 5- OBLIGATORIECertificat constatator -Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulteobiectul de activitate ofertantului;Note: Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni sunt acceptate in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR. 6- OBLIGATORIEFisa de informatii generale., CERINTA NR. 7- OBLIGATORIEBilantul contabil la 31.12.2010, sau la 30.06.2011 pentru operatorii economici care au depus bilantul contabil pentru anul 2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCERINTA NR. 8- OBLIGATORIEExperienta similara. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, certificata de minim un beneficiar din lista printr-o scrisoare de recomandare sau cu certificat constatator emis conform HGR 925 art. 97^1., Declaratie privind mijloacele de transport omologate, angajate pentru derularea contractului. Standarde de asigurare a calitatii ?i de protec?ie a mediuluiSe solicita - certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatatii din gama ISO 9000 sau echivalent, emis de un organism recunoscut pe plan international sau national.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer