Achizitie publica - Achizitie de produse cilindru vibrocompactor tandem de 8 to
Detaliu pentru invitatia numarul 333935
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333935/20.08.2012
Denumire contract: Achizitie de produse cilindru vibrocompactor tandem de 8 to
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma a Domeniului Public Cluj-NapocaCod fiscal: RO201233, Adresa: str. Someseni, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264552666, Fax: +40 264444576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (regie autonoma a domeniului public)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse cilindru vibrocompactor tandem de 8 to
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cilindru vibrocompactor tandem de 8 to -1 buc.
II.1.6) CPV: 43312400-7 - Cilindri compresori rutieri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 236 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.Cuantumul gar. de particip.(GP): 4.500 leiPer. de valab.: 90 zile de la data dep. ofertelor. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara, cf formularului din doc. de atrib(Formular 11). GP se poate constitui si prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o soc. de asig., care se prezinta in orig., in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib.GP se poate constitui si prin depunerea la casierie a sumei respective de bani, aflata la sediul R.A.D.P. Cluj-Napoca, Calea Someseni nr. 2.GP trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in cf cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul in care se va depune GP: RO27CECECJ0152RON0430385? CEC CLUJ, GP va putea fi retinuta si numai partial, in cf cu prev. art. 278 ^1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006 (valoarea estimata a contractului fiind mai mica decat suma de 420.000 lei), respectiv in procent de 1% din valoarea estimata a prezentului contract.In cazul existentei unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, in baza art. 278ยน alin.1 lit.a autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2.712 leiNota: In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Lg nr. 346/2004), valoarea pentru GP se accepta in proc. de 50% din cuantumul precizat in doc. de atrib.;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerinte obligatorii: 1)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 34) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul 4)5) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 (privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este directorul general ing.Ioan Morocazan, director tehnic-prod. ing. Adrian Costea, director financiar-contabilitate ec. Georgeta Negrea, cons. jur.Andreea Ciurdar, sef birou achizitii ing. Bianca Pirlea ) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 5; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.6) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);7) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );8) Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conform Formular 6;Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6) si 7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economico-financiaraFisa de informatii generale cf Formular 6Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu unbeneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea dinpartea beneficiarului/clientului respectiv., Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare conform anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP 509/2011(a se vedea in acest sens tabelul din sectiunea formulare sau a se consulta www.anrmap.ro), Ofertantul sa asigure documentatia tehnica de exploatare, intretinere si garantie scrise in limba romana. Standarde de asigurare a calitatii conform ISO 9001. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea serviciilor similare, conform ISO 9001 (din care sa reiasa domeniile certificate-cu specific in corelare cu caietul de sarcini al prezentei proceduri) valabil la data deschiderii ofertelor-se va prezentacopia certificatului(certificata conform cu originalul) sau certificat echivalent emis de organisme abilitate pentru eliberarea acestor certificate)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 13:06