Achizitie publica - Achizitie de produse: criblura
Detaliu pentru invitatia numarul 349587
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349587/01.07.2013
Denumire contract: Achizitie de produse: criblura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC PAVAJE SPATII VERZICod fiscal: 13939144, Adresa: I.L. CARAGIALE, NR.1 BIS, , Calarasi, Telefon: +40 242311042, Fax: +40 242313750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: I.L. CARAGIALE, NR.1 BIS, , Calarasi, Romania, cod postal: 910060, telefon: +40 242311042, fax: +40 242313750, persoana de contact: MOLDOVEANU CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.L. CARAGIALE, NR.1 BIS, Calarasi, jud Calarasi, Romania, cod postal: 910060,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse: criblura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de produse: criblura
II.1.6) CPV: 14212430-3 - Criblura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da - 4160 lei fara TVA Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 30 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Garantia pentru participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante; c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma : (pentru valoarea contractului de pana la 420.000 lei inclusiv) 1% din valoarea contractului, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valoare contract 208.000 lei - cursul valutar leu/euro este cel de la BNR din data de 17.05.2013
Garantie de buna executie
Da - in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA care se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea ? declaratie privind eligibilitatea conform formular 12A-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12C-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara depunerii ofertei-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din partea autoritatii contractante- Brinza Adriana - director general- Moldoveanu Constantin - presedinte comisie- Mihalcea Mircea Adrian-secretar comisie- Bilava Cristina - membru comisie- Gheorghe Vasile - membru comisie- Gherghevici Lucian - membru comisie Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de ONRC va fi prezentat de ofertantul clasat pe primul loc in original ? pentru conformitate sau in copie legalizata notarial, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in cazul in care certificatul constatator a fost prezentat in copie "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare de 416.000 lei, iar in acest sens se va completa fisa de informatii generale; calculul se va face tinand cont de cursul leu/euro astfel: anul 2010-1 euro=4.2099 lei, anul 2011-1 euro=4.2379 lei, 2012 - 1 euro = 4.3837.Fisa de informatii generaleIn cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice ? dovada ca dispune in proprietate, inchiriate sau in alt mod: mijloace de transport care sa asigure aprovizionarea, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, sa contina celputin un contract in valoare de cel putin 208.000 lei fara TVA.Lista va fi insotita de cel putin un document /contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produsesimilare/declaratie a operatorului economic, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 10:34