Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse de cariera


Detaliu pentru invitatia numarul 339903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC PAVAJE SPATII VERZI
Numar invitatie: 339903/22.11.2012
Denumire contract: Achizitie de produse de cariera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC PAVAJE SPATII VERZICod fiscal: 13939144, Adresa: I.L. CARAGIALE, NR.1 BIS, , Calarasi, Telefon: 0242-311042, Fax: 0242-313750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse de cariera
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de produse de cariera- nisip spalat 0/4- piatra sparta
II.1.6) CPV: 44910000-2 - Piatra de constructie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da - 3870 lei fara TVA.Garantia de participare se va prezenta in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica necriptata conf. art. 17, 18 din HG 1660/2006 si se va depune in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de pepunede a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform formularului nr.11; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante; c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma : (pentru valoarea contractului intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv) 1% din valoarea contractului, respectiv 1.935 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea ? declaratie privind eligibilitatea conform formular 12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr. 34/2006 ? formular 12B- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12C- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara depunerii- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor localedin care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din partea autoritatii contractante- Brinza Adriana - director general- Moldoveanu Constantin - presedinte comisie- Tamaianu Olguta - secretar comisie- Bilava Cristina - membru comisie- Zaharia Gina - menbru comisie- Gherghevici Lucian - menbru comisiePersoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, inclusiv bugetul acestei achizitii- Dragulin Daniel Stefan - primar Mun. Calarasi- Dulce Marius Grigore - viceprimar Mun. Calarasi- Dumbrava Virgil Marian - viceprimar Mun. Calarasi Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produsului solicitat prin prezenta documentatie de atribuire.Certificatului constatator emis de ONRC va fi prezentat de ofertantul clasat pe primul loc in original ? pentru conformitate sau in copie legalizata notarial, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent contractului ? formular B2 din care va rezulta o medie minima a cifrei de afaceri de 193.500 lei.- bilanturi contabile pe anii 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente in vigoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, Lista livrarilor de produse in ultimii 3 ani.Lista va fi insotita de contract(e), proces(e) verbal(e) de receptie sau alte documenteprin care sa se confirme furnizarea produsului. Lista va cuprinde cel putin un contract de furnizare similar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sunt publicate pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer