Achizitie publica - Achizitie de produse de curatat, lustruit si ingrijire personala
Detaliu pentru invitatia numarul 345936
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345936/26.04.2013
Denumire contract: Achizitie de produse de curatat, lustruit si ingrijire personala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUICod fiscal: 17095927, Adresa: SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Telefon: 0235/31538, Fax: 0235/315346
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730003, telefon: +40 0235315138, fax: +40 0235315346, persoana de contact: GINGA FANEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUIAdresa: SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse de curatat, lustruit si ingrijire personala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRODUSE DE CURATAT, LUSTRUIT SI INGRIJIRE PERSONAL - 65 produse ? la o valoare minima estimata de 237354 lei, care reprezinta val.corespunzatoare cantitatii de produse ce vor fi achizitionate pana la data de 31 decembrie 2013 (in functie de care se vor elabora si evalua oferte).Optiuni: Furniz prod se poate prelungi cu max 4 luni30.04. 2014, conf.Art.6 din H.G. 925/2006.
II.1.6) CPV: 39800000-0 - Produse de curatat si de lustruit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 354 - 351, 330 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :4700 lei Modalitatile de constituire a garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de plata inclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitati prevazute in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 25TREZ6565006XXX001810, Trezoreria Vaslui Dovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere.(conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv minim 90 zile, de la data limita de depunere/primire a ofertelor. Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 din HG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata. IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare, la un curs de schimb afisat de BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 2% din valoarea contractului, fara TVA, conform art.90, alin.(1), (2), (3), din HG nr.925/2006 si HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular- din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire;
-Sau declaratie pe proprie raspundere. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular- din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.- Sau declaratie pe proprie raspundereNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea-obligatiilorde plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele.2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelorlocale, si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.- Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele : original / copie legalizata / conform cu originalul.Fiecare participant la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei?. In acest sens ofertantii vor completa formularul ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . -Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese din O U G nr. 34/2006)-se solicita completarea Formularului din sectiunea Formulare (persoane ce detin functie de decizie la nivelul DGASPC Vaslui in cazul proceduri de atribuire sunt: -Director General-prof.Ionel Armeanu Stefanica, Dir.gen.adj.ec.-ec.Buruiana Ioan, Dir.executiv Hriscu Roxana Simona, Dir.executiv. ? Agudaru Mihaela , Sef.Birou Apr.- ing.Popa Lenuta, Sef .Serv.Fin.-Con. ec.Furtuna Adrian, Compartiment Achizitii Publice si Contractarea Servicilor Sociale, Tehnic, Investitii-ec Ginga Fanel-consilier superior, ing. Botan Relu-consilier superior, ec. Sacaliuc Vlad-consilier principal, subinginer Ciolacu Costica-referent specialitate superior si Manea Laura-referent superior. Prezentare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, informatile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.Se va completa formular din sectiunea formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare: - Lista cu principalele livrari de produse similare livratein ultimi 3 ani.- Ofertantii vor prezenta mostre din produsele ofertate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 16:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 08:38