Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse din carne.


Detaliu pentru invitatia numarul 320093
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 320093/08.02.2012
Denumire contract: Achizitie de produse din carne.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Academia de Studii Economice, Strada Cihoschi, nr. 5, sector 1, Bucuresti, Compartimentul de Achizitii Publice, etaj 2, camera 5205
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Academia de Studii Economice, Strada Cihoschi, nr. 5, sector 1, Bucuresti, Compartimentul de Achizitii Publice, etaj 2, camera 5205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse din carne.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de produse din carne de porc(lot 1); produse din carne de vita(lot 2), produse din carne de pui (lot 3) simezeluri(lot 4), pentru buna desfasurare a activitatii cantinei Moxa pentru anul 2012.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 427, 185.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare= 2958, 06 lei pentru Lotul_1 ; 1120 lei pentru Lotul_2; 3606, 29lei pentru Lotul_3si 858lei pentru Lotul_4 (=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006)si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a)¹ printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;a)² prin plata cu numerar la Casieria A.S.E., situata la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2 ? 4, orar de functionare: luni ? joi: intre orele 11.00 ? 14.00, iar vineri intre orele 11, 00 ? 12, 30;a)³ prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 de zile - egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art 90(1)din HG 925/2006.Prevederile art. 86 alin.(2) - (4) din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiicotractante conform H.G. 1045/2011.Suma initiala care se poate depune de catre contractant in contul de disponibil deschis va fi de 1% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privindeligibilitatea : Cerinte obligatorii: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Cerinte obligatorii: Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 12 D;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul 12E Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata ?conform cu originalul?, Completarea formularului nr. 1 -Fisa de informatii generale , inclusiv la rubrica cifra de afaceri.Ofertantii vor prezenta o cifra de afaceri globala pe ultimii doi ani mai mare sau egala cu 1, 8 orivaloarea estimata a fiecarui lot astfel: 266000lei/lot1;100000lei/lot2;324000lei/lot3 si 77000lei/lot4;Participarea la mai multe loturi implica indeplinirea cumulativa a cerintelor privind cifra de afaceri globala si constituirea garantiei de participare prevazute pentru fiecare lot in parte.Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asociatii (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer