Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse hrana uscata pentru caini adulti si juniori


Detaliu pentru invitatia numarul 325337
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
Numar invitatie: 325337/27.04.2012
Denumire contract: Achizitie de produse hrana uscata pentru caini adulti si juniori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma a Domeniului Public Cluj-NapocaCod fiscal: RO201233, Adresa: str. Someseni, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264552666, Fax: +40 264444576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Someseni, nr.2, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400601, telefon: +40 264552666, fax: +40 264444576, persoana de contact: Ciprian-Paul Pantis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Someseni, nr.2, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400601
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (regie autonoma a domeniului public)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse hrana uscata pentru caini adulti si juniori
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de furnizare produse hrana uscata pentru caini adulti si juniori
II.1.6) CPV: 15713000-9 - Hrana pentru animale de companie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.300 leiPerioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara, conform formularului din documentatia de atribuire (Formularul nr. 11). Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casierie a sumei respective de bani, aflata la sediul R.A.D.P. Cluj-Napoca, Calea Someseni nr. 2.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Plata garantiei de participare se va executa: neconditionat/conditionat, cf prevederilor art. 86 din HG 925/2006.Contul in care se va depune garantia de participare: RO27CECECJ0152RON0430385? CEC CLUJ, Garantia de participare va putea fi retinuta si numai partial, in conformitate cu prevederile art. 278 ^1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006 (valoarea estimata a contractului fiind intre 63.000 lei si420.000 lei), respectiv in procent de 1% din valoarea estimata a prezentului contract.In cazul existentei unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, in baza art. 278ยน alin.1 lit.a autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1.590 leiNota : In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), valoarea pentru garantia de participare se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3;4) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 (privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este directorul general ing. Ioan Morocazan, director financiar contabilitate ec. Georgeta Negrea, director tehnic ing. Adrian Costea, sef birou Achizitii ing. Bianca Pirlea) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 4; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.5) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 5) si 6) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.7) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul 5) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, conform Formular 6;Situatia economico-financiaraBilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2010 si/sau 30.06.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora ., Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer