Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de ?Produse pentru utilarea spatiilor de odihna si de parcare specifice drumurilor si autostrazilor (mese, banci, cosuri de gunoi)?


Detaliu pentru invitatia numarul 332232
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 332232/24.07.2012
Denumire contract: Achizitie de ?Produse pentru utilarea spatiilor de odihna si de parcare specifice drumurilor si autostrazilor (mese, banci, cosuri de gunoi)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38-Registratura Poarta A, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 212643311, fax: +40 213120984, In atentia Departamentului deAchizitii cu Finantare de la Buget
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, telefon: +40 212643311, fax: +40 213120984, etaj 7 cam 49
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de ?Produse pentru utilarea spatiilor de odihna si de parcare specifice drumurilor si autostrazilor (mese, banci, cosuri de gunoi)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de ?Produse pentru utilarea spatiilor de odihna si de parcare specifice drumurilor si autostrazilor (mese, banci, cosuri de gunoi)?
II.1.6) CPV: 34928000-8 - Mobilier rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de minim 10.000 Lei. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, calculat la un curs afisat BNR din data anterioara datei limita de depunere de 5 zile. II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respective dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul A/B din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006:4.302, 90 lei.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia autoritatii contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata, fara T.V.A., emisa de catre o banca autorizata/ societate de asigurari si completata conform Formularului nr. C/D?Formular de garantie de buna executie? din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se prezinta in original.SAU conform art.90 alin (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si complertarile ulterioare, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnareacontractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1din Sectiunea?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 1: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 3: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d).ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 3, din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul 4 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dl. Director General Ionut Masala, dna. Cristina Branici - Director General Adjunct Economic, dl. Mircea Epure - Director General Adjunct Proiecte cu Finantare de la Bugetul de Stat, dl. Andrei Filipescu - Director Directia Legislatie, Contencios si Contracte, d-nul Cristian Andrei-Director Directia Intretinere si siguranta Circulatiei, d-na Ecaterina Munteanu -Director Adj.Intretinere si Siguranta Circulatiei, dl. Emil Rusoiu - Serviciul CFP si Avizare contracte, d-na Maria Zabrac Sef Departament Achizitii cu Finantare de la Buget, d-na Lucretia Enache -Sef Serviciu Licitatii, d-nul Bogdan Zanea-Sef serviciu Siguranta Traficului, d-na Oana Gheorghita -Sef Serviciu Contractare, d-ra Corina Lungu-serviciu Licitatii? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorul economic este obligat sa detina statutul de Unitate Protejata Autorizata in virtutea Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare, avand in vedere sursa de finantare(art. 78 alin. 3 lit. b) Din Legea nr. 448/2006). Se va prezenta o copie legalizata dupa autorizatia care va certifica statutul de Unitate Protejata Autorizata.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale a care vizeaza activitatea din cel multultimii (3) trei ani, trebuie sa fie in valoare de minim 780.000 Lei;1. Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 5si anexa aferenta acestuia dinSectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri globale a ofertantului? si Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: copie, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe Bilanturi contabile/Extrase de bilant/Rapoarte de audit/Rapoarte ale cenzorilor sau alte documente, pe ultimii 3 ani, in vederea indeplinirii cerintei., Nota 1: Certificatele /documentele edificatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 3: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 4: Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: a)Lista princip livrari de prod efectuate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).b)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfarsitin ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011- pana la termenul limita de primire a ofertelor)cel putin un contract al carui obiect de activitate a fost livrarea de prod similare cu cele supuse procedurii, in care participarea of. la acesta afost in valoare deminim 500.000 Lei fara T.V.A.Ofertantul va prezenta: Formularul nr.6 si Anexa reprezentand lista contractelor de livrari de prod similare efectuate in ultimii 3 ani cuprinzand cel putin un contract care sa indeplineasca conditia de mai sus si copie ?conform cu originalul? de pe contractul declarat (in situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subantrepriza) sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul livrarii produselor., Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: -copie ?conform cu originalul? de pe contractul declarat (in situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subantrepriza);sau-certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul livrarii produselorNota: In cazul in care operatorul economic ofertant are in derulare un astfel de contract, valoarea realizata in ultimii 3 ani trebuie sa indeplineasca conditiile de mai sus., Cap tehnica - Cerinta nr.2Se vor prezenta informatii privind echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 7 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire cuprinzand informatii privind echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului., Cap tehnica - Cerinta nr.3Se vor prezenta mostre, descrieri si/sau fotografii pentru fiecare produs a caror autenticitate trebuie sa poate fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.Mostrele se vor depune la sediul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, nr. 401A, sector 6, Bucuresti, si vor fi insotite de un aviz de insotire/proces verbal de predare-primire. Persoana de contact d-nul Vica Grigorescu ? sef serviciu Siguranta Circulatiei D.R.D.P. Bucuresti, tel. 0745122496/0213186702., Cap profesionala - Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal tehnic de specialitate care va asigura derularea contractului.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 8 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului., INF.PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!1.Nota: participarea la procedura de atribuire estepermisa numai unor ateliere protejate sau acelor ofertanti care se angajeaza sa indeplineasca contractul in contextul unor programe de angajare protejata, in cadrul carora majoritatea angajatilor implicati sunt persoane cu dizabilitati, care, prin natura sau gravitatea deficientelor lor, nu pot exercita o activitate profesionala in conditii normale., Continuare-INF.PRIVIND SUBCONTRACTANTIIa) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul nr. 4 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta nu va completa Formularul nr. 9Nota 2: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite p, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.1. Nota: participarea la procedura de atribuire estepermisa numai unor ateliere protejate sau acelor ofertanti care se angajeaza sa indeplineasca contractul in contextul unor programe de angajare protejata, in cadrul carora majoritatea angajatilor implicati sunt persoane cu dizabilitati, care, prin natura sau gravitatea deficientelor lor, nu pot exercita o activitate profesionala in conditii normale. Atestarea respecatrii standardelor de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de la "Documentatie si clarificari" sau de pe site-ul autoritatii contractante (www.cnadnr.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer