Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de produse ?SARE INDUSTRIALA PENTRU DESZAPEZIRE?


Detaliu pentru invitatia numarul 338916
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC PIETE PREST SA
Numar invitatie: 338916/06.11.2012
Denumire contract: Achizitie de produse ?SAREINDUSTRIALAPENTRUDESZAPEZIRE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC PIETE PREST SACod fiscal: RO27289734, Adresa: STR. EMIL AVRAMESCU, NR. 3, VALCEA, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/732708, Fax: 0250/732708
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EMIL AVRAMESCU, NR. 3, VALCEA, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240135, telefon: +40 250732708, fax: +40 250732708, persoana de contact: GHEORGHITA DIMOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C.PIETEPRESTS.A., STR. EMIL AVRAMESCU, NR. 3, VALCEA, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (6820-inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de produse ?SAREINDUSTRIALAPENTRUDESZAPEZIRE?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZI?IESAREINDUSTRIALAPENTRUDESZAPEZIRE ? 500 TONE
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare?1800 lei;Forma de constituire a garantiei de participare, cu OP: conform prevederilor art. 86, alin. 1 din HG925/2006. Contul bancar pt. depunerea garantiei: RO10BTRL03901202U0902700 ? Banca Transilvania, sucursala Rm. Valcea.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca urmare a depunerii unei contestatii aceasta este respinsa, conform art.278?1, alin 1, lit a din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantului i se va retine din garantia de participare suma de 900lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Cerinta obligatorie: se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 a operatorului economic formularul A din SECTIUNEAFORMULAR- Se completeaza formularul: declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul D din SECTIUNEAFORMULARE.- Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formularul E din SECTIUNEAFORMULARE.Cerinta obligatorie: - Se completeaza formularul: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1/OUG 34/2006, privind conflictul de interese, formularul C din SECTIUNEAFORMULARE.NOTA: Lista persoanelor care in intelesul art. 69?1 din OUG 34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul S.C.PIETEPRESTS.A. la data de 25.10.2012- Traistaru Ion - Director Tehnic, Salomia Gheorghe - Director Economic, Simion Mariana -Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Popa Iuliana - Consilier Juridic, Dimoiu Gheorghita - Compartiment Contracte, Achizitii Publice- Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181cu toate punctele din OUG 34/2006 a operatorului economic formularul B din SECTIUNEAFORMULARE.- prezentare certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?in conformitate cu originalul?).- prezentare certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?in conformitate cu originalul?);Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale)- confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale)Se vor prezenta certificatele in original sau in copie conform cu originalul. Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?in conformitate cu originalul?, din care sa se vada ca au CAEN pentru activitatea specifica furnizarii de sare industriala, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, autorizatie de functionare/altele (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?in conformitate cu originalul?);
- Prezentare Statutul societatii/actul constitutiv (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?in conformitate cu originalul?);Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraSolicitatXNesolicitat?Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, prin prezentarea urmatoarelor documente relevante, cum ar fi: a) bilantul contabil al ofertantului vizat pentru exercitiile financiare la data de 31.12.2011 (Atentie: Viza si inregistrarea sa fie vizibile);b) cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2009, 2010 si 2011.Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor a afacerilor obtinute de candidat in anii financiari precizati.-Se completeaza FISACUINFORMATII GENERALE, in care se declara cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2009, 2010 si 2011?i care trebuie sa fie cel putin egala cu 150000 lei ? din sectiunea FORMULARE. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaSolicitatXNesolicitat?Se completeaza formularul ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani? din sectiunea FORMULARE- Se solicita sa se prezinte ?recomandare? sau orice alt document edificator in acest sens de la cel putin un beneficiar de produse similare, Informatii privindsubcontractantiiSolicitatXNesolicitat?completarea formularului GLista cupr.subcontr./asoc.aceasta lista va fi insotita si de acord.de asoc./subcontr.Ofert. in cazul in care este format dintr-o asoc.la care participa mai multi op.ec.va semna o decl.prin care se obliga ca in cazul in care of.sa este decl.castig.sa legal.asoc.iar contr.de asoc. legal.va fi prezentat achizit.inainte de data semnarii contr.Un asoc.tb. nomin.lider al asoc. si tb.conf.prin dep.scrisorilor de imputer. semnate de pers.cu drept de semnatura, din partea tuturor asoc.indiv.din cadrul asoc.Of.tb. sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asoc.in care sa se mentioneze ca toti asoc. isi asuma rasp.solidara pt. exec.contr.ca liderul asoc.este imputer.sa se oblige si sa primeasca instruc.de la si in numele tuturor asoc.indiv.si colectiv, si ca liderul asoc.este resp.pt.exec.contr.inclusiv platile. SolicitatXNesolicitat?Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru produse;Cerinta obligatorie: SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer