Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de reactivi de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 346262
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL OLTENITA
Numar invitatie: 346262/07.05.2013
Denumire contract: Achizitie de reactivi de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL OLTENITACod fiscal: 4294138, Adresa: Str.Argesului 134, Oltenita, Telefon: +40 242515931, Fax: +40 242510673
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Argesului 134, Oltenita, Romania, cod postal: 915400, telefon: +40 242515931, fax: +40 242510673, persoana de contact: LUCIAN MARINESCU , in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de reactivi de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea la comanda de reactivi de laborator pentru analize medicale.
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 678.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare reprezinta suma garantiior de participare aferente loturilor la care se depune oferta (cf caietului de sarcini) si se constituie conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. In cazul in care garantiei de participare este redusa ca valoare , garantiile se poate depune si in numerar la casieria Spitalului Municipal Oltenita. Contul de garantii al Spitalului Municipal Oltenita RO35TREZ2025006xxx001842 deschis la Trezoreria Oltenita. Se vor atasa la vedere in exteriorul plicului cu oferte. Valoarea totala este de 716.78 lei, pentru toate loturile.In cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare cursul de referinta este cel comunicat de BNR cu 7(sapte) zile inainte de data de depunere a ofertelor. La procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie : conform prevederilor art 90 alin (1) din HG 925/2006 , ,garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.?? Contul de garantii al Spitalului Municipal Oltenita RO35TREZ2025006xxx001842 Trezoreria Oltenita. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii devine anexa la contract. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractata de catre fiecare castigator. Prezentarea acesteia in original este obligatorie la semnarea contractului, incheierea acestuia fiind conditionata de prezentarea acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate, cf art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr 3(sectiunea formulare)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr. 4(sectiunea formulare)Cerinta nr. 3Dovada platii obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificate de atestare fiscala eliberate de administratia financiara si serviciul local de taxe, original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Certificatele fiscale se vor referi la plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatul de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul 5- Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? formularul 7Cerinta nr. 5Neincadrarea ofertantului in prevederile art.69^1/OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere Formularul 6Precizare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: dr. Liana Petculescu, manager; ec. Camelia Dobre, director financiar contabil;ing. Pavel Nicolae, sef serviciu aprovizionare-administrativ;Ionita Ioana , contabil;chimist Jianiu Navara, sef laborator clinic; Baloiu Diana, as. laborator; Marinescu Hulea Lucian, referent serv. aprovizionare. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOriginal, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata(daca nu a facut aceasta la depunerea ofertei).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informati privind situatia economico-financiara.Bilant contabil la sfarsitul anului 2011 vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2 Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii din care sa reiasa asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare., Cerinta nr. 3 Autorizatia de punere pe piata emisa de MS. Obligatoriu medicamentele ofertate sa fie cuprinse in nomenclatorul medicamentelor pe 2012 actualizat (www.anm.ro) Implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuia : certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer