Achizitie publica - Achizitie de rechizite scolare pentru clasele: I, II-IV, V-VII si VIII pentru anul scolar 2011-2012,
Detaliu pentru invitatia numarul 304069
Inspectoratul Scolar Judetean Braila
Cod de identificare fiscala: 4343060
Adresa: Calea Calarasilor, Nr.73, Bl.19, Ap.48, Braila
Telefon: 0239614051
Fax: 0239619160
Denumire invitatie: Achizitie de rechizite scolare pentru clasele: I, II-IV, V-VII si VIII pentru anul scolar 2011-2012,
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de rechizite scolare pentru clasele: I, II-IV, V-VII si VIII pentru anul scolar 2011-2012, conform listei inclusa in Caietul de sarcini.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 19.09.2011 08:22)
Data publicarii: 06.07.2011 15:18
Data limita de depunere a ofertelor: 21.07.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Al.I.Cuza, 172, BRAILA
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.07.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Al.I.Cuza, 172, BRAILA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 400, 966 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din OUG nr.34/2006, certif. constatat. priv. îndeplinirea la zi a obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contrib. pentru asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de înregistrare fiscala si Certificatul constatator emis de ORC, valabil la data depunerii ofertei, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Ultimul bilant contabil, vizat si înregistrat de organele competente, certificarea sistemului calitatii: ISO 14001, ISO 18001 , ISO 9001, Formularul 12D cu principalele livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani: LOT 1 ? 46.132 lei ; LOT 2 ? 131.062 lei; LOT 3 ? 164.616 lei; LOT 4 ? 59.156 lei, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului -formularul 12 I .Oligatoriu mostre.
SEAP
Motive anulare:
Altele
Observatii: Urmare deciziei CNSC nr. 3938/C8/3801 din 13.09.2011 cu privire la contestatia nr. 25/26.07.2011, depusa de SC FLYNG IMPEX SRL BAIA MARE, se anuleaza intreaga procedura de atribuire.