Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 334855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN DAMBOVITA
Numar invitatie: 334855/04.09.2012
Denumire contract: Achizitie de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN DAMBOVITACod fiscal: 4279855, Adresa: b-dul REGELE CAROL , nr. 62, Targoviste, Telefon: 0245/211891, Fax: 0245/613723
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2012-2013
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 6.480 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza modelul indicat incapitolul de Formulare (Formularul 11); scrisoarea de garantie bancara de participare se va prezenta in original;sau-OP vizat de bancain contulautoritatii contractante (RO19TREZ2715005XXX000230 , cod fiscal 4279855 deschis la Trezoreria Municipiului Targoviste) ?care poate fi confirmat la momentul deschiderii ofertelor;sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurarisau- in numerar, la caseria autoritatii contractante.- Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita printr-un () ; se va utiliza modelul indicat incapitolul de Formulare (Formularul 11)Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in SEAP la Sectiunea ?Documente de calificare?, iar in cz. garantiilor constit. prin Scrisoare de garantie bancara emisa in cond. legii de o societ. bancara sau de o societate de asig., acestea vor fi trimise si in original la sediul autorit. contractante, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare in cunatumul, forma si pentru o perioada de valabilitate de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, stabilite de autorit.contractanta, va conduce la eliminarea ofertantului.Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de participare conform prevederilor art 88 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10 % din val. contractului, fara TVA.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM gar.de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;Constituirea acesteia se poate face in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006.3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egalacu duratacontractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? Documentelescanate vor fi depuse in SEAP la sectiunea Criterii de calificareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depuneriii ofertelor;
- Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depuneriii ofertelor.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificareCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt: prof. Luminita Preda - inspector scolar general- reprezentant legal, prof. Ovidiu Basceanu - inspector scolar general adjunct, contabil sef ec. Ludmila Savu Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original sau copie conforma cu originalul.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerile corespunzatoare legalizate.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de cel putin 600.000 lei, echivalent cu 129.909, 50 euro ( curs euro 4, 6186 lei la 25 iulie 2012).Cuantumul cifrei de afaceri este legata de cifra de afaceri globala.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificareCerinta obligatorie: Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3 ani-Completarea unui fomular-tabel, continand valori, perioade de livrare, beneficiari conform .?Experienta similara; se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificareInformatii privind subcontractantii - ? Declaratie privind incompatibilitati si conflictul de interese? Resurse tehnice si profesionalePrezentarea, in mod obligatoriu, o mostra din fiecare produs ofertat pentru a putea fi evaluata.Termen: pana la expirarea termenului limita pentrudepunerea ofertelor, termen mentionat in invitatiade participare, in mod obligatoriu, a unui pachet cuprinzand mostre (rechizite scolare) care se oferteaza.Adresa: Calea Domneasca nr.127.Cuantumul cifrei de afaceri solicitat la pct. III.2. este legat de cifra de afaceri globala care vizeaza ultimii 3 Informatii privind standarde de asigurare a calitatii - Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea in conformitate cu prevederile standardului ISO 9001.Nu se accepta adeverinte care atesta faptul ca societatea este in curs de acreditare.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer