Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA A AMBULANTELOR(CASCO)


Detaliu pentru invitatia numarul 338340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA OLT
Numar invitatie: 338340/29.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA A AMBULANTELOR(CASCO)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA OLTCod fiscal: 7989725, Adresa: Slatina, Al. Tineretului , nr. 1A , jud Olt, Slatina, Telefon: 0249/433302, Fax: 0249/433302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Slatina, Al. Tineretului , nr. 1A , jud Olt, Slatina, Romania, cod postal: 230053, telefon: +40 249433302, fax: +40 249433302, persoana de contact: IONUT NITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Slatina, Al. Tineretului , nr. 1A , jud Olt, Slatina, Romania, cod postal: 230053, telefon: +40 249433302, fax: +40 249433302, persoana de contact: IONUT NITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA A AMBULANTELOR(CASCO)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA A AMBULANTELOR(CASCO) - ofertele se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere cantitatea si valoare estimata contractului initial
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1175 lei. (valabila pe toata durata ofertei)Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi 50 % din valoare.Garantia se poate constituiprin virament bancar(RO 06 TREZ 5065041 XXX 000390 Trezoreria Slatina), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau la casieria unitatii.Garantia de participare se retine in cazul in care operatorul economic depune contestatie si acesta este respinsa (cnf art 278 indice 1 alin 1 din OUG 34/2006) si in conditiile prevazute de art. 87 alin. 1 din HG 925/2006. Se va complecta formularul nr 9 in situatia depunerii unei scrisori de garantie bancara
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la ontract.se elibereza garantia de part. dupa depunerea celei de buna executie.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie. Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in momentul in care contractul inceteaza a mai produce efecte.- Garantia produselor este distincta de garantia de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatedeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1/ OUG 34/2006solicitam declarartie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG 34/2006operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica trebuie sa faca dovada ca sunt autorizati din partea Comisiei de supraveghere a Asiguratilor si sa fie cuprinsi in lista societatilor de asigurari. Autorizatia trebuie sa fie prezentata in original/copie legalizatata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul sa fie valabil la depunerii ofertelor.TABELCU PERSOANE CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE INCADRUL SERVICIULUI DE AMBULANTA OLTNR.CRT NUME , PRENUME FUNCTIA1. PRINA MARINELA MINA MANAGER GENERAL2. DOSINESCU LUCICA DIRECTOR ECONOMIC3. DELOREANU MADALINA MONICA DIRECTOR MEDICAL4. IONITA RADU GEORGE DIRECTOR TEHNIC5. TATOMIR DORINA ASISTENT MEDICAL SEF6.VILCELEANU AURELIA JURIST7. BLEJDEA CONSTANTINA SEF BIROU FINANCIAR-CONTABILITATE8. NITA DANIEL IONUT BIROU ACHIZITII PUBLICE9. TIUTIU GHEORGHE SEF SERVICIU MISCARE SI EXPLOATARE AUTO, ATELIER DE INTRETINERE SI REPARATII AUTO. Completare si prezentare Formular nr. 22. Certificat fiscal eliberat de CompartimentulImpozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau in copie legalizata, se permite si depunerea de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului in luna anterioara celei ce se depun ofertele in original sau copie legalizata, se permite si depunerea de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea la prevederile 69?1 din OUG34/2006 Se va complecta formularul nr 7Certificat de participare la licitatie cu oferta independent Se va complecta formularul nr 8 Cerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau in copie legalizata. Certificatul constatator poate fi prezentat si in copie lizibila conforma cu originalul, Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.2. prezentarea autorizatiei din partea Casei de supraveghere a Asiguratorilor3
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) - informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de asigurari de autovehicule (CASCO) duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani.2. Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/ client.3. standard de asig a calitatii - ISO 9001 (In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 60%Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare ?prima de asigurare? se acorda astfel: a) Pentru valoarea cea mai mica a primei de asigurare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru alta valoare decat prevazuta la litera a), punctajul se stabileste astfel: Pn = (valoare minima/valoare n) x punctaj maxim alocat.
criteriu tehnic
40
Descriere: suma asigurata :2. Punctajul pentru factorul de evaluare ?suma asigurata? se acorda astfel: a) Pentru valoarea maxima a factorului de evaluare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) Pentru o valoare mai mica a factorului de evaluare, punctajul se stabileste astfel: Pn = (valoarea n/valoarea maxima acordata) x punctaj maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer