Achizitie publica - ACHIZITIE DE SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA CASCO
Detaliu pentru invitatia numarul 321361
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321361/06.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN AMBULANTA MEHEDINTICod fiscal: 7561922, Adresa: SPLAI MIHAI VITEAZUL NR.5, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252318856, Fax: 0252318856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII DE ASIGURARE FACULTATIVA CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare facultativa CASCO conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se constitue in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului fara T.V.A., in suma de 700 lei si perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% (sau 2, 5% pentru I.M.M.) din valoarea fara TVA contractului si se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti, sau alta modalitate prevazuta la art. 90 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declarartie privind neincadrarea in prevederile art. 180 (Formular nr. 1) sau, cazier juridic al companiei; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ( Formular nr. 2); 3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriala pe raza careia isi are sediul social operatorul din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul de local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.3 ); 6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ( Formular nr.4 ); 7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. 34/2006 ( Formular nr. 5 );Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1) Manager General - dr. Florescu Dumbraviva;2) Director Economic - ec. Vrabete Luminita;3) Director Tehnic - ing. Dumitrascu Crisan;4) Director Medical - dr. Veropaieff Aurelia;5) Sef Serviciu Achizitii - ec. Mitroi Catalin;6) Sef Birou Financiar Contabilitate - ec. Mitroi Monica;7) Sef Birou RUNOS - ec. Florea Ramona. 1. Certificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in copie certificata "conform cu originalul"; 2. Decizia emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor prin care ofertantul este autorizat sa efectueze tipul de asigurare; 3.Certificatul de inmatriculare in Registrul asigurarilor
Capacitatea economica si financiara
- Ultimul bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc, vizat si inregistrat de organele financiare competente document semnat, stampilat si inregistrat (copie conform cu originalul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, ce fac obiectul contractului de achizitie publica, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, etc.;
- Fisa privind experienta similara. document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001 :2001 sau echivalent ( ISO 9001:2000 ; SR EN ISO 9001:2008; ISO 9001:2007 )
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 09:09