Achizitie publica - Achizitie de servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor pentru obiectivul de investitii " INFRASTRUCTURA DE CERCETARE IN STIINTE APLICATE - INCESA, BULEVARDUL DECEBAL, NR.107, CRAIOVA"
Detaliu pentru invitatia numarul 339076
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339076/07.11.2012
Denumire contract: Achizitie de servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor pentru obiectivul de investitii " INFRASTRUCTURA DE CERCETARE IN STIINTE APLICATE - INCESA, BULEVARDUL DECEBAL, NR.107, CRAIOVA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: 0251414398, Fax: 0251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativa, Camera 105, Str. Libertatii nr.19, Craiova, Doljtel +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativa, Str. Libertatii nr.19, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor pentru obiectivul de investitii " INFRASTRUCTURA DE CERCETARE IN STIINTE APLICATE - INCESA, BULEVARDUL DECEBAL, NR.107, CRAIOVA"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor pentru obiectivul de investitii "INFRASTRUCTURA DE CERCETARE IN STIINTE APLICATE - INCESA, BULEVARDUL DECEBAL, NR.107, CRAIOVA".Descrierea detaliata a serviciilor solicitate: conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da1.Cuantumul garantiei de participare: 2000 lei.2.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor care va fi precizata in invitatia de participare)3.Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Se solicita constituirea garantiei de buna executie. In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 15- Prin oricare dintre formele de la art.90 alin 1)-3)din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractant/tert sustinator), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/Ofertantul asociat /Subcontractant /Tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.In acest sens fiecare participant la oferta, asociat, subcontractant, tert sustinator va prezenta o declaratie ? Formularul 2C.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu ? Presedintele Senatului Universitatii din CraiovaConsiliul de administratie al Universitatii din Craiova: Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - RectorProf. univ. dr. Dan Popescu ? ProrectorProf. univ. dr. Nicu Marcu ? ProrectorProf. univ. dr. Cezar Spinu ? ProrectorProf. univ. dr. Ion Ciupitu ? ProrectorProf. univ. dr. Cristiana Teodorescu ? ProrectorLect. univ. dr. Daniel Circiumaru ? Director General AdministrativProf. univ. dr. Sevastian Cercel ? Facultatea de Drept si Stiinte AdministrativeProf. univ. dr. Eugen Bobasu ? Facultatea de Automatica, Calculatoare si ElectronicaProf. univ. dr. Marian Siminica ? Facultatea de Economie si Administrarea AfacerilorProf. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan ? Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale EducatieiProf. univ. dr. Nicu Panea ? Facultatea de LitereProf. univ. dr. Busneag Dumitru ? Facultatea de Stiinte ExacteProf. univ. dr. Costescu Mihai ? Facultatea de Stiinte SocialeProf. univ. dr. Marian Soare ? Facultatea de Agricultura si HorticulturaProf. univ. dr. Marian Dragomir ? Facultatea de Educatie Fizica si SportProf. univ. dr. Nicolae Dumitru ? Facultatea de MecanicaProf. univ. dr. ing. Ciontu Marian ? Facultatea de Inginerie ElectricaStudent Cristian Florescu - Facultatea de Inginerie ElectricaAlte persoane cu functii de decizie : Conf.univ.dr. Raluca Dracea ? Director General Adjunct AdministrativEc. Demetra Lupu Visanescu ? Director Directia Achizitii PubliceEc. Marian Selisteanu ? Director Directia Administrativa Camine si CantineIng. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola ValceaIng. Lacusteanu Tudor ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola CaracalIng. Bogdan Ghita ? Director Directia TehnicaIng. Ion Stan ? Director Gradina BotanicaJurist Anca Udrea ? Consilier JuridicJurist Laurentiu Ciobanu ? Consilier JuridicEc. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Diana Dragan ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Gabriel Perieteanu ? Sef Serviciul Achizitii PubliceEc. Catalin Viorel Vlad ? Serviciul Achizitii PubliceProf.univ.dr. Nicu Bizdoaca ? Responsabil in cadrul ProiectuluiCerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitatea: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?formular 2B.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr. 5 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A, iar in cazul unui tert sustinator, a formularului 3B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr.6 Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;Cerinta nr.7 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate, (original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?).Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale ? care contine informatii privind ofertantul, in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani.- Nivelul minim al mediei cifrei de afaceri globale, realizata pe ultimii trei ani, respectiv 2009, 2010, 2011 trebuie sa fie mai mare sau egal cu 200.000 lei.Se va prezenta Formularul nr. 6In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 1 (continuare)Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceri globale, in conformitate cu art.16 din Legea 346/2004.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Universitatea din Craiova isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va completa o lista a principalelor prestari de servicii similare finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) din care cel putin un contract are ca obiect prestarea de servicii similare., Cerinta nr. 2Document/proces verbalSe solicita documente/procese verbale privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate, din partea unui beneficiar la care ofertantul a prestat servicii similare (original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul) ? cel putin unul., Cerinta nr.3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Formularul nr. 9Se vor prezenta, atasat, cu privire la personalul de conducere urmatoarele informatii: - CV-uri- Copii acte calificari- Copii diplome studii de profil, Cerinta nr. 4Declaratie privind personalul propus pentru prestarea serviciului. Se vaprezenta Formularul 10.Echipa propusa trebuie sa contina cel putin: - proiectant arhitectura- proiectant rezistenta- proiectant/proiectanti instalatii (instalarii sanitare, termice, ventilatii si climatizare, instalatii electrice si curenti slabi), Cerinta nr. 4 (continuare)Pentru toate specializarile solicitate in cadrul cerintei nr. 4 se vor anexa: CV-uri (Formularul 11), diplome, atestari, declaratii de disponibilitate in original (Formularul 12), care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului, vechimea si experienta in domeniul de activitate.Nota nr. 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente, iarcerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr.5Informatii privind asociatii/subcontractantii1) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii completata de liderul Asocierii. Formularul 132) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sisolidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturorasociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Formularul 14, Cerinta nr.5 continuare3) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitiepublica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Cerinta nr.1Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru serviciile solicitate - copiesemnata si stampilata "Conform cu Originalul"Certificatul va fi valabil la data deschiderii ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentareacertificarii sistemului de management al calitatii ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al calitatii pe domeniile aferente serviciilor pentru care raspund in realizarea contractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice, tel/fax: +40 251411752, persoana de contact: Gabriel Perieteanu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 15:08