Achizitie publica - Achizitie de servicii de audit financiar - lotul 1 si servicii de auditare tehnica a securitatii sistemului informatic - lotul 2 aferente proiectului ?Sistem Informatic de Management Integrat al Evenimentelor de Ordine Publica (SIMIEOP)? ? cod SMIS 30263
Detaliu pentru invitatia numarul 334309
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334309/28.08.2012
Denumire contract: Achizitie de servicii de audit financiar - lotul 1 si servicii de auditare tehnica a securitatii sistemului informatic - lotul 2 aferente proiectului ?Sistem Informatic de Management Integrat al Evenimentelor de Ordine Publica (SIMIEOP)? ? cod SMIS 30263
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: 3146664, Fax: 3140829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP - persoana de contact: Magda Tudorache-Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213037080/10851/10647, fax: +40 213132761.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii de audit financiar - lotul 1 si servicii de auditare tehnica a securitatii sistemului informatic - lotul 2 aferente proiectului ?Sistem Informatic de Management Integrat al Evenimentelor de Ordine Publica (SIMIEOP)? ? cod SMIS 30263
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestare servicii de audit financiar - lotul 1 si servicii de auditare tehnica a securitatii sistemului informatic - lotul 2 aferente proiectului ?Sistem Informatic de Management Integrat al Evenimentelor de Ordine Publica (SIMIEOP)? ? cod SMIS 30263, conform Caietului de sarcini.Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: aproximativ 8 luni, respectiv de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti, pana la data finalizarii proiectului ?Sistem Informatic de Management Integrat al Evenimentelor de Ordine Publica (SIMIEOP)? ? cod SMIS 30263, respectiv pana la data de 28.04.2013, cu posibilitatea de extindere, cu maxim 6 luni, a perioadei de derulare a contractului(prin decalarea activitatilor si cu incadrarea in bugetul contractului), in cazul extinderii perioadei de implementare a proiectului.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part.e de 3.500lei si se const. pt.fiecare lot: lotul 1=1.750lei;lotul 2=1.750 lei. Valabilitate: 80zile(de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire: a)prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se va prezenta in original conf.Formular 11 si va fi incarcata si in SEAP;b)prin virament bancar: RO86TREZ7005005XXX000168-DTMB, Cod Fiscal 4267095;c)conf.art.86, alin.5, lit.a, b din H.G.925/2006, gar.de participare se poate const. si prin depun.unei sume de bani la casieria M.A.I.?D.G.F., Str.Eforie nr.3, sect.5, Bucuresti.In cazul IMM cuant. garant., va fi redus la jumatate. Pt.demonstr. incadrarii in categ. IMM ofertantul va prezenta oblig. declaratia pe propria raspundere a reprez. legal a intrep. interesate privind incadr. in categ. IMM. Decl. pe propria rasp. va fi complet. conf. modelului din Anexa 1 din Legea 346/2004, cu modif. si complet. ulterioare.Pt.o oferta depusa de o asoc., reducerea gar. se aplica pt. o asoc. alcatuita exclusiv din IMM-uri, indif. daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.In cazul emiterii de C.N.S.C.a deciziei prin care se disp. resping. contestatiei, aut.contrac. va retine contestatorului din gar. de particip. anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin.(1), lit.a)din OUG 34/2006: ? intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare?, ceea ce reprezinta 1.800 lei, respectiv lotul 1=900 lei si lotul 2=900 lei. NOTA: a)Garantia de particip. nu va fi semnata cu semnatura electronica de catre banca emitenta, aceasta se va depune in original la M.A.I.?D.G.L., Str.Eforie nr.3, Sect.5, Bucuresti, tel.0213037080int.10851/10647, pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Nerespectarea acestei cerinte va determina ca respectivele oferte sa fie respinse in cadrul primei sedinte a comisiei de evaluare.b)eliberarea gar.de part. se va face conf. art. 88 alin.4 din H.G.925/2006.
Garantie de buna executie
Gar.de buna ex. se const.in procent de 10% din val.fara T.V.A. a contr., prin orice instrument de garantare emis in cond.legii, de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari, in conf.cu Form.nr.12.Gar.de buna ex.se poate const.si conf.art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.In cazul IMM cuantumul gar.de buna ex.solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofert. va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf. modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004.Pentru o oferta depusa de o asoc., reducerea cuant. gar.de buna executie se aplica numai in cazul in care asoc.este alcat. exclusiv din IMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.Elib.gar.de buna executie se va face conf.art.92, alin.2 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 5.Incadrarea operatorului economic (lider, asociat) in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Incadrarea tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 17.Certificatul se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.D. Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 14).1.IOAN RUS ? Ministrul Administratiei si Internelor, 2.ION STOICA ? Secretar general al Ministerului Administratiei si Internelor, 3.DRAGULIN STELICA - Director general Directia Generala Financiara, 4.MIHAI EDUARD ILIE? Director general Directia Generala Juridica, 5.BUNGHIUZ FLORIN NICOLAE- imputernicit Director general Directia Generala Logistica, 6.LIDIA HUMIN - imputernicit Director general adjunct Directia Generala Logistica, 7.TUDOR GRINDEAN ? Imputernicit Director general Directia Generala Management Operational, 8.ANDREI GHEORGHE ? Manager de proiect, 9.RADU VALERIU - imputernicit Sef Grup Achizitii Publice, 10.MARTAC DUMITRU GHEORGHE - imputernicit Sef Serviciu Achizitii Fonduri Europene, Documente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus: a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTAIn cazul O.N.G. ? urilor / Persoane juridice non-profit, pe langa Declaratiile prevazute la punctul III.2.1.a), se vor depune si urmatoarele documente: a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.NOTA: Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. ?In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Certificat constatator privind obiectul de activitate(Persoane juridice/fizice romane)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului.Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul sau de activitate si obiectul contractului.NOTADupa aprobarea raportului procedurii de catre ordonatorul principal de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.Documente privind forma de inregistrare(Persoane juridice/fizice straine)Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.NOTADeoarece in cadrul Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, ofertantii se vor asigura ca certificatele nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru Lotul 1 - Autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau adeverinta CAFR privind inregistrarea ofertantului in Registrul auditorilor financiari activi in anul 2012.?
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A1-LOTUL 1-Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, activitati similare celor ce vor fi achizitionate.In acest sens, ofertantul poate prezenta unul sau maxim 2 documente /contracte / procese verbale de receptie in cadrul carora a prestat servicii similare in valoare cumulata mai mare sau egala 80.000 lei, fara TVA., A1-LOTUL 1-Se va prezenta Formularul 7- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3).In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3) se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.NOTAIn sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului 7, ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii de audit financiar.Din continutul documentelor/contractelor/ proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara TVA;
- sursa de finantare a contractului., A1-LOTUL 1-Prin prezentarea documentelor/ contractelor/ proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile contractului de servicii de audit financiar propus ca experienta similara in valoare mai mare sau egala cu 80.000 lei, a1) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile celor 2 contracte de servicii de audit financiar propuse ca experienta similara in valoare cumulata mai mare sau egala cu 80.000 lei, b) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract de servicii de audit financiar, activitati a caror valoare a fost mai mare sau egala cu 80.000 lei, ,A1-LOTUL 1-b1) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile a 2 contracte de servicii de audit financiar, activitati a caror valoare cumulata a fost mai mare sau egala cu 80.000 lei, c) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract de servicii care a inclus si activitati de audit financiar, activitati a caror valoare a fost mai mare sau egala cu 80.000 lei, c1) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile a 2 contracte de servicii care au inclus si activitati de audit financiar, activitati a caror valoare cumulata a fost mai mare sau egala cu 80.000 lei.Prestarile de servicii se confirma prin prezent.de documente astfel cum se preciz.mai sus.Ref.la forma de prezent.se aplica preved.art.188, alin.(2), lit.a)din OUG 34/2006.Valorile contractelor propuse ca experienta similara vor fi exprimate in lei la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE, pentru anul respectiv., A1-LOTUL 1-Pentru anul 2012 conversia se va realiza la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE pentru primul trimestru al anului. ANUL-CURS leu/Euro: 2009-4, 2399;2010-4, 2122;2011-4.2391; 2012(trim.1)-4, 3533. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.C.E. Documentele/contractele/pv de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.Indif.daca sunt sau nu sunt emise in limba romana aceste documente vor fi depuse de ofertant prin mij. electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica. NOTA: Activitatile de audit financiar prestate de catre ofertanti care vor fi luate in considerare in procesul de evaluare sunt acele activ.care sunt asemanatoare cu activitatile principale ale viitorului prestator din cadrul prezentului contract, astfel cum sunt stabilite in caietul de sarcini aferent prezentei achizitii., A2-LOTUL2 - Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, activitati similare celor ce vor fi achizitionate.In acest sens, ofertantul poate prezenta unul sau maxim 2 documente /contracte / procese verbale de receptie in cadrul carora a prestat servicii similare in valoare cumulata mai mare sau egala 80.000 lei, fara TVA., A2-LOTUL2-Se va prezenta Formularul 7- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3).In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3) se va considera indeplinita in modcumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.NOTAIn sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului 7, ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii de auditare tehnica a securitatii unui sistem informatic.Din continutul documentelor/contractelor/ proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara TVA;
- sursa de finantare a contractului., A2-LOTUL2-Prin prezentarea documentelor/ contractelor/ proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul a dus la indeplinire toate activ.contractului de serv.de auditare tehnica a securitatii unui sistem informatic propus ca experienta similara in valoare mai mare sau egala cu 80.000 lei, a1) ofertantul a dus la indeplinire toate activ.celor 2 contracte de serv.de auditare tehnica a securitatii unui sistem informatic propuse ca experienta similara in valoare cumulata mai mare sau egala cu 80.000 lei, b) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activ.unui contract de serv.de auditare tehnica a securitatii unui sistem informatic, activitati a caror valoare a fost mai mare sau egala cu 80.000 lei, b1) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activ.a 2 contracte de serv.de auditare tehnica a securitatii unui sistem informatic, activitati a caror valoare cumulata a fost mai mare sau egala cu 80.000 lei., A2-LOTUL2-c) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract de serv. care a inclus si activ.de auditare tehnica a securitatii unui sistem informatic, activitati a caror valoare a fost mai mare sau egala cu 80.000 lei;c1) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile a 2 contracte de servicii care au inclus si activitati de auditare tehnica a securitatii unui sistem informatic, activitati a caror valoare cumulata a fost mai mare sau egala cu 80.000 lei.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art.188, alin.(2), lit.a) din OUG 34/2006.Valorile contractelor propuse ca experienta similara vor fi exprimate in lei la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE, pentru anul respectiv.Pentru anul 2012 conversia se va realiza la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE pentru primul trimestru al anului., A2-LOTUL2- ANUL-CURS leu/Euro: 2009-4, 2399; 2010-4, 2122;2011-4.2391;2012(trim.1)- 4, 3533. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.C.E.Documentele/contractele/procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.Indiferent daca sunt sau nu sunt emise in limba romana aceste documente vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica.NOTA: Activitatile de auditare tehnica a securitatii unui sistem informatic prestate de catre ofertanti care vor fi luate in considerare in procesul de evaluare sunt acele activitati care sunt asemanatoare cu activitatile principale ale viitorului prestator din cadrul prezentului contract, astfel cum sunt stabilite in Caietul de sarcini aferent prezentei achizitii., B1-LOTUL1-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarilepersoanelor desemnate de prestatorul de serv.pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Ofertantul (operator ec. sau membrii asocierii de operatori ec. impreuna) sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: Calificari si experienta profesionala: Expert audit financiar ? Lider de echipaa)Pregatire profesionala si aptitudini: ?Studii superioare cu diploma de licenta in domeniul economic;?Sa fie persoana fizica inscrisa in Registrul auditorilor financiariactivi, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania, sa detina viza de membru activ CAFR la data limita de depunere a ofertelor;b)Experienta profesionala: ?Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul economic;?Participare ca auditor financiar in derularea a cel putin unui contract/proiect similar., B2-LOTUL1-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarilepersoanelor desemnate de prestatorul de serv.pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Ofertantul (operator ec. sau membrii asocierii de operatori ec. impreuna) sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: Calificari si experienta profesionala: Expert audit financiara)Pregatire profesionala si aptitudini: ?Studii superioare cu diploma de licenta in domeniul economic;?Sa fie persoana fizica inscrisa in Registrul auditorilor financiariactivi, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania, sa detina viza de membru activ CAFR la data limita de depunere a ofertelor;b)Experienta profesionala: ?Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul economic;?Participare ca auditor financiar in derularea a cel putin unui contract/proiect similar., B3-LOTUL2-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarilepersoanelor desemnate de prestatorul de serv.pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Ofertantul (operator ec. sau membrii asocierii de operatori ec. impreuna) sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: Calificari si experienta profesionala: Expert audit de securitate - Lider de echipaa)Pregatire profesionala si aptitudini: ?Studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C;?Certificare CISA (Certified Information Systems Auditor) sau echivalent;b)Experienta profesionala: ?Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul IT&C;?Participare ca expert tehnic in auditarea sistemului informatic in cadrul a cel putin unui contract/proiect similar., B4-LOTUL2-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarilepersoanelor desemnate de prestatorul de serv.pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Ofertantul (operator ec. sau membrii asocierii de operatori ec. impreuna) sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: Calificari si experienta profesionala: Expert audit de securitatea)Pregatire profesionala si aptitudini: ?Studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C;?Certificare CISA (Certified Information Systems Auditor) sau echivalent;b)Experienta profesionala: ?Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul IT&C;?Participare ca expert tehnic in auditarea sistemului informatic in cadrul a cel putin unui contract/proiect similar., PENTRU B1+B2+B3+B4 - Se vor prezenta documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: ?CV semnat si datat de specialist, in formatul prezentat in Sectiunea a IV-aFormulare ? Formularul 15;?Diploma universitara de licenta;?Atestate, certificate sau diplome;Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de mai sus operatorii economicivor prezenta CV-uri ale personalului calificat propus (expertilor) in formatulstandard prezentat in Formularul 15. Cv-urile vor fi semnate de catre fiecareexpert in parte.Demonstrarea participarii in calitate de auditor financiar / expert tehnic in auditarea sistemului informatic in cadrul a cel putin unui contract/proiect similar se va face prin declaratie pe proprieraspundere in care se va mentiona: titlul proiectului, autoritatea beneficiara, valoarea totala a proiectului, perioada de derulare, persoana de contact.Declaratia va fi insotita de o copie a contractelor/documentelor la care seface referire in declaratie., PENTRU B1+B2+B3+B4 - Fiecare expert va face o descriere detaliata a experientei profesionale, calificarilor si a altor aspecte considerate relevante sustinute de CV.Pe langa CV-uri, ofertantii vor prezenta diplome, certificate, atestate, astfel cum sunt enumerate mai sus.Fiecare personal calificat(expert)trebuie sa dea o declaratie de disponibilitate(Formular 16?Declaratie de disponibilitate), valabila pana la sfarsitul contractului.Declaratia de disponibilitate va fi semnata de catre fiecare expert in parte.Diplomele, certificatele, atestatele ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica. In plus acestea vor fi traduse autorizat in limbaromana, care la randul lor se vor depune prin mijloace electronice in SEAP, semnate cusemnatura electronica., PENTRU B1+B2+B3+B4-Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV: ?Recomandari de la angajatori(beneficiarii serviciilor prestate) privind implicarea in proiect a expertului;?Documentele emise de angajatori(beneficiarii serviciilor prestate), in vederea atestarii informatiilor din CV, trebuie sa specifice perioada(de la ll/aaaa pana la ll/aaaa) lucrata efectiv si activitatea desfasurata.Referintele, recomandarile ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi traduse autorizat si depuse prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica., PENTRU B1+B2+B3+B4NOTA!Niciun expert nu trebuie sa se afle in vreun conflict de interese cu responsabilitatile acordate lor si/sau cu activitatile pe care le vor desfasura in cadrul contractului.Pe toata durata de implementare a contractului, Prestatorul va lua toate masurile necesare pentru a preveni orice situatie de natura sa compromita realizarea cu impartialitate si obiectivitate a activitatilor desfasurate pentrurealizarea obiectivelor contractului.Indiferent de durata perioadei de desfasurare a activitatilor expertilor propusi, Prestatorul se va asigura si va urmari cu strictete ca oricare dintre acestia sa cunoasca foarte bine si sa inteleaga cerintele, scopul si obiectivele contractului, specificul activitatilor pe care urmeaza sa le desfasoare in cadrul contractului precum si a responsabilitatilor atribuite., C.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora: In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de asubcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 08:24