Achizitie publica - Achizitie de servicii de audit financiar independent
Detaliu pentru invitatia numarul 262521
Universitatea de Medicina si Farmacie
Cod de identificare fiscala: 4322742
Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures
Telefon: 0265213533
Fax: 0265211944
Denumire invitatie: Achizitie de servicii de audit financiar independent
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie de servicii de audit financiar independent pentru contractul de finantare a proiectului ?Cercetare avansata prin programe post-doctorale in stiinte fundamentale si clinice medicale?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 05.08.2010 14:39
Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea de Medicina si Farmacie Tg. Mures, str. Gheorghe Marinescu nr. 38Tel: 0265/215551, int.241Fax: 0265/211944
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Medicina si Farmacie Tg. Mures, str. Gheorghe Marinescu nr. 38, Directia Economica, Serviciul Aprovizionare/AchizitiiTel: 0265/215551, int.241Fax: 0265/211944
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 150, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. sa nu fie in stare de faliment sau lichidare2. sa isi fi indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate3.demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare)4. demonstrarea situatiei economico-financiare5. demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale
Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, Serviciul Aprovizionare/Achizitii